El temps

Un relat de: Sanke85

Oh temps, tu que tot ho cures,
tu que tot ho arregles,
fes que torni tot a ser com abans.

Oh temps, tu que ets infinit,
retrocedeix en tu mateix i,
fes que tots els bons moments es tornin infinits.

Oh temps, tu que ets el guia de tots nosaltres,
dia a dia, en cada instant,
fes que el nostre tarannà sigui més fàcil.

Oh temps, tu que passes per davant de tothom,
sense prejudicis, ni temors,
fes d'aquesta humanitat salvatje i competitiva,
una de compasiva i cooperativa.

Oh temps, tu que ningú no et pot dominar,
tu que fas que cada moment sigui màgic.

Temps...

Sempre pendent de tu...

esperant que curis ferides passades...

Comentaris

  • A la vida sembla que tot sigui temps.[Ofensiu]
    eternasomiadora | 02-05-2005 | Valoració: 10

    Als dos primers paragrafs tels resumeixo en nostalgia, que rapid passa el temps i les bones estones queden reduides a records, al tercer paragraf demanes al temps que sigui comprensiu amb nosaltres i ens faci el nostre cami mes facil, pq en aquesta vida pasem una gran estona patint, al cuart el temps no s'oblida de ningu ni de res i que bonic aquest desig que la humanitat s'estimi i es deixi de tonteries que fan mal, i finalment realment el temps sembla ser l'unic que esta lliure pq es temps i si depenem tots d'ell i el temps sempre u cura tot amb el pas del anys, a la vida sembla ser que tot es resumeixi a esperar. Molt ben pensat i com sempre ets un detallista. Petons i segueix endavant!!!

  • El temps...[Ofensiu]
    Sareta_16 | 09-04-2005 | Valoració: 9

    tothom en algun moment o altre reflexiona sobre el temps!
    Jo tb en tinc un publicat però tu li dones un punt de vista que m'agrada!^^
    El temps potser un gran amic pq et fa oblidar i deixar enrere èpoques dolentes però tb sentiments molt bonics ja viscuts...tot i que sempre ens quedarà la memòria per recordar-ho!
    Espero que el temps si no t'ha curat encara aqustes ferides ho faci d'aquí poc!

    P.D: Moltes gràcies pels teus comentaris, m'animen a seguir escribint! :) (k)