el regal

Un relat de: Pedra

- Què vols per Nadal? Un anell? Una polsera? A la Magda d'Encofrats Desclòs el seu home li ha regalat un rellotge impressionant. Vols un rellotge? Sempre vas amb aquest rellotge que ens van donar pels punts de la Caixa que està tot ratllat. I que no has vist com està la corretja? Cau a trossos! Fas pena amb aquest rellotge. Vols que et rega-li un bon rellotge per Nadal? Un com el de la Magda? Tinc un client que té una joieria i me'l deixaria a bon preu. Vols?

-D'acord…

(D'acord que el meu rellotge és una merda, però m'agrada. Em diu l'hora, que és la seva feina. i els números són grossos i és senzill, com jo. I sí, el vidre està ratllat, tan ratllat com jo, que cada dia estic més cansada, i més gastada, i més deixada, i més sola. I sí, la corretja està feta pols i a punt de trencar-se, com el meu equilibri mental, però és com una part de mi mateixa, com ho ets tu, malgrat la teva total i absoluta incapacitat per mostar interès pels meus sentiments, malgrat la teva total i absoluta incapacitat per expressar sentiments. I no, no vull un rellotge com a regal per Nadal. No vull anells , ni polseres. Això és elque tu vols que jo vulgui perquè és el que m'ha d'agradar. Vull un regal que tu no em pots fer. Vull una conversa, un estona d'intercanvi de sinceritat. Vull que m'escoltis, vull que em miris l'interior, vull que m'obris el teu cor, vull que et concentris en mi, en el jo que jo sóc, no en l'estereotip que vols que sigui. Vull que estiguis per mi, que em miris a mi i no la tele.Vull que desconectis el mòbil, que t'oblidis dels altres per uns instatnts i em facis sentir que jo sóc el centre del teu món.)

… un rellotge.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Pedra

4 Relats

7 Comentaris

3054 Lectures

Valoració de l'autor: 8.75