El primer relat

Un relat de: Brisa d'or

És el meu primer relat,
i estic entusiasmat,
he trobat una bona pàgina,
de poemes una màquina.

Comentaris

  • Felicitats![Ofensiu]
    nuriagau | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Gràcies i benvingut[Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 11-09-2008 | Valoració: 10


    Primer gràcies pel teu comentari, i també gràcies pel consell, crec que tu tens més experiència, encara que sigui amb llibres, a mi també m'agrada escriure llibres.

    Que et vagui bé

    ullslblaus1

  • Benvingut![Ofensiu]
    JOANPG | 04-09-2008 | Valoració: 10

    Que entri sang nova a Rc ha d'esser un motiu de joia i satisfacció ja que darrerament hi ha massa recargolament mental.
    Ja ho comprovaras si perseveres en escriure i descobriras un món maravellós. Llegeig molt als companys i d'eltres poetes i a pleret et faras un estil teu.
    Gràcies per entrar.

    Una forta encaixada de JOANPG.

  • Curt...[Ofensiu]
    MarBlava | 04-09-2008 | Valoració: 10

    però amb sentiment!

    Ànim i endavant...aquí trobaràs bons companys i passaràs molt bones estones.

    Ara fa temps que no escric, però el meu primer poema també va ser breu, després ja t'aniràs animant; impressiona veure el primer relat publicat.

    Benvingut!
    MarBlava

  • Estic desitjant saber...[Ofensiu]
    annah | 03-09-2008

    com serà el segon!

    Ànims!

    Anna

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Brisa d'or

Brisa d'or

4 Relats

21 Comentaris

4425 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Em dic Albert Sarré i tinc 16 anys. No sé escriure bé i per això estic aquí, perquè em critiqueu i m'ajudeu a escriure.
Fa bastant que escric, encara que n'escrigui pocs relat. La gent no em comenta gaire. Però jo estic aquí per què m'agrada escriure i vull que tothom vegui com ho faig i m'ajudi.

Les meves aficcions/hobbies són cantar (encara que no ho sembli) i pintar. Vaig a classes de pintura i la Eulàlia, la meva professora m'ajuda molt.

Estic fent un blog, encara està "en obres".
Comenteu-me i critiqueu-me i aprendré.