El NIVELL ESPIRITUAL

Un relat de: Joan G. Pons

Sóc espiritual, sense menysprear la dimensió material. Gaudeixo de la espiritualitat que no em tanca cap porta.

La espiritualitat aporta una dimensió humana transcendental i enriquidora. Recomanable deslligar-ho de religiositat concretes.

A vegades sentim una certa vergonya a compartir la nostre espiritualitat. Cal superar-ho i donar-li naturalitat.

Viure l'AVUI. El Demà un incert. El Passa't ja ha passa't i els records són temps passa't.

Una abraçada comporta un contacte espiritual i corporal. Complementaris i enriquidors.

La dimensió espiritual facilita connexió i descoberta de les aportacions positives del dia a dia.

Els factors materials amb la dimensió espiritual projecten un complement captivador i engrescador.

Una expressió:
No sóc espiritual. M’agrada viure tocant de peus a terra...
Precisament una conscient espiritualitat ajuda a que la connexió amb la “terra” sigui

Comentaris

  • Quanta veritat...[Ofensiu]
    jovincdunsilenci | 28-07-2017 | Valoració: 10

    ... veig en les teues paraules. Perquè de vegades ens cal abraçar tant... I que ens abracen. Som humans i practicant aquesta acció toquem de peus a terra de ben segur. Gràcies.

  • El final[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 28-07-2017 | Valoració: 10

    El final del relat m'ha agradat molt, allà on dius que qui diu que no és espiritual, sinó que toca de peus a terra és també una resposta espiritual, per la connexió amb la terra. Material, espiritual, natural, viure és també gaudir. Una forta abraçada, Joan i gràcies per fer-nos pensar.

    Aleix

  • Cosmovisió[Ofensiu]
    kefas | 28-07-2017

    Sempre he tingut la convicció de que només hi ha un sol món. I des que la física quàntica m’ha explicat que som ones i corpuscles de manera simultània, l’he refermada.
    Separar l’espiritualitat de la materialitat és com separar la llum de l’ombra. Això darrer les companyies elèctriques ho fan i després la llum ens la cobren. Amb l’espiritualitat i els manipuladors d’intangibles passa el mateix.

  • caram![Ofensiu]
    Soleilsi | 27-07-2017 | Valoració: 10

    Caram!
    ...perquè el comparteixo al cent per cent.
    M'agrada molt aquesta manera de pensar.

Valoració mitja: 10