El meu iaio

Un relat de: Sanke85

Sentats tots en família,
tots estem menjant,
recordant els dies passats,
en companyia,
dels que ja no hi són presents.

N'obstant això,
mirem al front,
i recordant,
somriem i pensem,
en tots els bons moments,
que hem passat,
en companyia,
dels que ja no hi són presents.

Malgrat tot,
ens alegrem per ells,
perquè de ben segur que ells,
estaràn en un lloc molt millor,
amb els seus familiars,
amb les seves belles amistats,
però per sobre de tot,
també estan amb nosaltres.

Hi ha una part d'ells,
que ens vigilen,
que ens observen i,
estan pendents,
de tot el que passa,
al nostre voltant,
de tot el que ens passa,
perquè encara ara,
siguin on siguin,
de ben segur,
que encara ens estimen,
tant o més que abans.

Gràcies iaio,
t'he estimat,
t'estimo i t'estimaré.

(En Pau descansis...)

Comentaris

  • Penso igual[Ofensiu]
    eternasomiadora | 17-04-2005 | Valoració: 10

    Tot allo que has exposat igual ho penso per la meva iaia que en pau descansi, quan sen va anr vaig pensar i penso que esta millor, a allo que anomenem l'altre mon, pq a certa edat una persona pot agafar malalties sense cura i poden petir molt, i sempre es millor que estiguin alla on poden tornar a disfrutar de la vida, i retrobant-se amb altres essers estimats que s'han anat, nose si hom pensara aixo pero crec que alla tornen a tenir la vitalitat que ara tenim nosaltres i ens desitgen lo millor a mes de guiar-no's pel bon cami com poden, i algun dia tots ens hi trobarem alla. Un relat molt macu i ple d'amor.

  • Q emotiu...[Ofensiu]
    Sareta_16 | 17-04-2005 | Valoració: 10

    Aixxx...publicaràs algun dia algo alegre?:( Jur em deprimeixen els teus poemes...
    Em sap molt greu lo del teu avi però sas...
    en la vida ia moments en qet fayen les forses n veus kom tira endavan...la vida es un constant dolor i sufrimient pero tb ia moments agradables, nos cada un de nos te la kapacitat d ferse fort, poder controlar aket dolor i augmentar akets moments agradables, podem lamentarnos eternamente una perdua, o axekarnos i mirar al futur, am un nou dia, comensar una nova vida on tindrem rekords dakesta gent, pero no trnarem a sufrir pensat en ells sino qe els recordarem com una experiencia enriquida, tas de kedar am els bns muments q vas viure am ell!sigues fort que ho ets i molt!inga q algun dia prope podras mira enrere i n plora kuan pensis am elll!sera dificil pero podras, ya vuras!^^ ell n us voldria veure axi... not dmanu q stiguis 100% felis ni tan sols q somriguis xo no q tnfonsis pq ns keda moltisim per endavan!anims karinyu!:)
    Pel que vulguis ja sas on soc!

Valoració mitja: 9.67