El jove tancat

Un relat de: davidescacs

Dia blanc, sense núvols, només un groc pàlid del sol trencava aquella blavor. Mirar-la transmetria tranquilitat, des del pati, contemplava el cel i anava veient milers de coloms volant sobre meu.
Estava sol, tot sol, no hi havia ningú al pati, m'havien deixat allà, tancat, mentre ells estaven a classe de naturals. Esperava i esperava, però no em venien a buscar, aborrit de tant esperar m'entrà la gana, i al pensar que no vindrien durant molt de temps, vaig decidir fer partides d'escacs mentalment. 1ra partida: tot continuava com abans, 2na partida: un colom s'acostà i fugí al moure'm, 3ra partida: es sentien les campenades de l'església, éren les dotze del migdia i ningú se n'havia adonat que era allà.
abans de començar la 4ta partida, la professora s'acostà a mi i em digué: - David vine!, estant con´fós m'hi vaig acostar, aleshores em digué: - anem a classe, anàrem a la classe, em va estrenyar un fet, les finestres estaven tapades de cartró perquè no es pugués veure l'interior, en aquell moment vaig dubtar de seguir-la o escapar-me però al final la seguí. Entràrem a la classe, era buida, vaig fer un pas endavant, i...

... tots els meus companys sortiren de sota les taules i digueren Sorpresa!!.
Clar, ara ho entenc, ells sabien que l'endemà em canviava de col·legi perquè els meus pares havien d'anar a treballar a una altre ciutat.

Comentaris

  • tancament natural[Ofensiu]
    agent secret | 07-04-2008 | Valoració: 10

    tancament natural. era un 10 perdó

  • tancament natural[Ofensiu]
    agent secret | 07-04-2008

    tancament natural

  • gran historia de l'intimitat[Ofensiu]
    miracle | 07-04-2008 | Valoració: 10

    gran historia de l'intimitat

  • Impressionant![Ofensiu]
    davidescacs | 07-04-2008 | Valoració: 10

    impressionant de veritat

  • eis tu un altre cop[Ofensiu]
    socrates | 19-02-2007 | Valoració: 10

    fumas negro??

    si wana xDDD

  • eis tu[Ofensiu]
    socrates | 19-02-2007 | Valoració: 10

    ho kina gran obra.


    te gusta la pintura??

    hombre mas de un pote me enfalaga

  • ei tu el de la gorra xD[Ofensiu]
    socrates | 19-02-2007 | Valoració: 1

    ets un noi molt culte, k llegeix molt, jaja i ki li agrada la poesia de juan ramon jimenez.

    Tens 5 peixos i els vols alimentar i ke es facin grans per cruspirtels xDDDD

  • ei tu el de la gorra xD[Ofensiu]
    socrates | 19-02-2007

    ets un noi molt culte, k llegeix molt, jaja i ki li agrada la poesia de juan ramon jimenez.

    Tens 5 peixos i els vols alimentar i ke es facin grans per cruspirtels xDDDD

Valoració mitja: 8.71

l´Autor

davidescacs

5 Relats

30 Comentaris

6862 Lectures

Valoració de l'autor: 9.26