EL GAT NEGRE

Un relat de: Georgina Romero Perona
El vaig veure, indiferent al que tothom pensava d'ell. I llavors em vaig preguntar si era conscient que els humans els traslladàvem les nostres frustracions i neguits. Aquell gat negre ressaltava dins la foscor, però la veritable obscuritat estava dintre de mi.

Comentaris

  • Dades pendents[Ofensiu]

    Aquest autor encara està pendent d'enviar les dades per entrar a concurs, tens de temps fins al dia 27, si no les rebem abans d'acabar aquest dia, no tindrem en compte les puntuacions dels jurats.

    Tal com demanem a les bases, ens calen les teves dades:

    Els nous inscrits en aquesta convocatòria al portal literari hauran d’enviar un correu a concursos.arc@gmail.com, amb les dades bàsiques: el pseudònim relataire, el nom i cognoms, l'adreça, el DNI, la data de naixement i un telèfon de contacte.

    Gràcies per participar.

    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats

  • La foscor del gat[Ofensiu]
    Prou bé | 21-11-2022

    Que fàcil és "centrifugar" tota la nostra mala sort a un pobre animal que quina culpa hi té?
    Sort
    Amb total cordialitat

  • Just a la fusta![Ofensiu]
    llpages | 20-11-2022 | Valoració: 10

    No es podria resumir millor el que hi ha darrera de tanta superstició absurda atribuïda als pobres felins. Aquestes escuetes línies s'haurien d'emmarcar! Són un veritable petit tractat de psicologia humana. Enhorabona, l'has clavada!

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut, pendent de rebre dades per entrar a concurs

    Tal com demanem a les bases, ens calen les teves dades:

    Els nous inscrits en aquesta convocatòria al portal literari hauran d’enviar un correu a concursos.arc@gmail.com, amb les dades bàsiques: el pseudònim relataire, el nom i cognoms, l'adreça, el DNI, la data de naixement i un telèfon de contacte.

    Gràcies per participar.

    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Georgina Romero Perona

1 Relats

4 Comentaris

227 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor