DOGMA DE FE

Un relat de: Jordi Roig Pi
Les autoritats han clavat un avís a la porta del castell. Els pagesos, els ramaders, els artesans, els que van amb carro i les mestresses s’aturen a llegir-lo amb atenció: «Us anunciem que l’hivern s’ha acabat, que ja podeu guardar la roba gruixuda i gaudir del sol i del bon temps.»
De seguida corren a casa i expliquen això que han llegit a les flors i a les plantes del seu jardí. S’asseuen hores i hores, sobre una pedra, per poder contemplar el miracle de l’origen dels colors.

Comentaris

  • Quan ho diu el senyor [Ofensiu]
    Prou bé | 04-12-2023

    Cal creure-s'ho!
    Bonic com ho és admirar el renaixement de la natura!
    Sort
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Jordi Roig Pi

1 Relats

2 Comentaris

112 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Jordi Roig Pi (La Palma, Baix Llobregat). Poeta i recentment, relataire.

Ha publicat els llibres de poesia: Contraban de silenci, Viena Edicions (2001); Intempèrie, Viena Edicions (2004); El melic de les teranyines, Editorial Malhivern (2006); Sota el perímetre del vent, March Editor (2008); Després del tacte, Perifèric Edicions (2010); Cada dilluns que es perd, Stonberg Editorial (2015); A punt, Voliana Edicions (2017); amb Núria Pujolàs i Lali Ribera, Escopir al fang (Redempció), Viena Edicions (2018) i Els dits d’una setmana (2022) Voliana Edicions.

Ha publicat les novel·les: La noia d’aire blau, Stonberg Editorial (2011); Un segon després de Praga, Editorial Gregal (2014) i el llibre de relats breus 414, Stonberg Editorial (2023).

Ha escrit el conte infantil Els secrets de la Palma, amb il·lustracions de Roser Calafell, Mosaics Llibres (2018).

Ha escrit l’obra de teatre Buits, l’any 2017.

Últims relats de l'autor