Doble vida

Un relat de: Qwertypo

.Nosepasperquèm'hihembolicatSemprempassaelmateixNoerapasjoquiteniaelproblemaComésquearaeselmeuproblema?BurromésqueBurro!...

- Sí, és clar! Ho faré encantat, no em costa res.

...Quèvoldirquenoemcostares?TornaréaarribartardacasailadonaemmataràMaleïtimbècil!queetcostavadirqueavuihaviesdemarxaral'hora?Comsimarxaral'horafosunprivilegiques'haguésdedemanarperfavor...

- Llestos, t'ho deixo damunt de la taula. Fins demà!

...CaguntotelsnensjaseranadormiriemcauràlpèlPassarépelcaminetqueesfamésviaPotserencarahiseréatemps...

- Ei! Perdoni! Que es podria apartar, sisplau? Es que no es pot passar!

...Aixòjaésl'òstiaFinsaquinahoratreballenelspagesosdelscollons?IelpaionoespensaapartarHofaexpressament...PerfiarapodrecorrerunamicaQuinaexcusapucposaravui?EmtornaràadirquefanelquevolenambmiNosuportoqueemdiguiquefanelquevolenambmiQuèsabràellaelquefanambmiSitreballésjasabriaquèvoldiraixòperòellasempreacasaambelsnensiasobrem'hedesentirquesiJoanaixòquesiJoanallòIamésambaquelltoSempreaquelltodesuperioritat...

- Escolta'm, és que és el meu garatge i he d'entrar el cotxe. Gràcies!

...Idamuntlidonolesgràciesenllocdetrencar-lilacara!ElpenjataquestsempresperantquesurtilanòviadavantlamevaportaQuillofilldeputaCompotserquepassislaITVambaquestcotxeiamimelafanrepetirpelbalançdelsfrenstindrancollonsOstianoelLopes!...

- Sí, sí, i tant, és molt important, en parlarem a la propera junta de veïns, tranquil!

...Comquenofunciona?Quèvoldirquenofunciona?Mecagunl'òstiareputanomesemfaltavensispisosapeuJojalivaigdirdecomprarunprimerperolasenyoravoliatenirvista!Esclaratunot'importaperòjoserétoteldiacasaComsifosculpamevaÒstialesclauslesclausnoemdiguisquesónalcotxecomespossibleIaraquèfaig?Sitrucois'haviadormitalsofàemmata...

- Què, Lopes, encara per aquí amb el gos? Que sí, que sí, que en parlarem...

...SisputospisosmésjolamatolamatocomcomencilasevaxerramecalamatoPotsersinofaigsoroll...

- mmmJoan?

- Hola, amor meu, carinyo...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Qwertypo

2 Relats

0 Comentaris

1357 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor