DO DEL LLIURE ALBIR SENSE SENY

Un relat de: calces curtes
Després de tota una eternitat li havia arribat el moment de presentar el seu projecte, n'estava orgullós encara que no del tot satisfet. No era l'únic ni el primer que feia, n'havia descartat molts i començat molts més. El principi sempre era el mateix: protons, neutrons i altres partícules subatòmiques, tot combinat sota molta pressió i escalfor portava a un acabament sempre diferent.

Si, és cert, podia haver recomençat, però no li venia de gust tornar-hi ni començar una nova línia, tampoc allargar el termini de presentació. Tocava presentar-lo, volia presentar-lo i que els jutges decidissin si superava l'examen per Déu; més endavant resoldria perfectament aquella lleugera insatisfacció.

Amb el títol de Déu a la butxaca va començar l'obra. Es va entretenir reiniciant-la una vegada i una altra. I com mai acabava convençut, mai finalitzava.

Ho va convertir en una rutina seqüencial: iniciar destrossar reciclar esborrar, iniciar... . Semblava el compte de la cançó enfadosa. Fins que el van aturar!

- Ja està bé de gastar tanta energia destrossant i fulminant directament la
teva creació. — li van dir, afegint —Prou de consumir en va! Si vols
recomençar crea un càncer que lentament ho destrueixi tot. Estalvia!

Així Déu va afegir al món l'espècie humana dotant-la d'intel·ligència programada.
Donava l’obra per ben finalitzada.

Comentaris

  • Original...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 11-03-2024

    i molt ben trobat dins del tema proposat. La intel·ligència artificial és un abans i un després, tot i que com sempre té la seva part positiva i negativa. Caldrà veure quin ús som capaços de donar-li. El relat molt ben estructurat i amè de lectura.

    Benvingut/a a R.C i sort .

    Rosa.

  • Cançó enfadosa. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 10-03-2024


    Un relat molt original, Calces curtes. El teu protagonista li vol fer la competència a Déu, perquè ell mateix home pot fer-ho també.
    Però, Déu és omnipotent, i no hi ha un altre Déu, fent-li la competència.
    La frase d'"Amb el títol de Déu a la butxaca va començar l'obra". M'ha impressionat.
    Que tingues sort.
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

calces curtes

1 Relats

3 Comentaris

94 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor