Dins la pell de l'indignat

Un relat de: Marc Freixas
Santa espina recargolada dins la pell,
baròmetre del temps
a plena pluja... amb senyera sense sostre, que no pot ni vol oblidar,
que no crida ni vol fer callar.
Peus de vidre cobert
en el rostre fugisser de l'enemic...
la creença del dimoni deslleial al nostre fer.
I les corbes del desig es manifesten de manera complaent.
Porra d'assassins de dignitat
dins la pell recargolada en Santa espina...
Santa espina recargolada dins la pell!!!
Pren carrers i llibertat per fer el futur,
mans a l'aire i ben obertes... mans al cel dins els teus ulls.
I corre per camins d'esperança necessària
que demà vindrà una llum que plora d'emoció
per veure nous temps de canvi
que ja truquen a la porta
dels teus somnis de justícia per la vida.

Comentaris

  • Somnis de justicia per la vida.[Ofensiu]
    allan lee | 18-06-2011

    Com diu en Franz, és un himne, estimat Marc. Profund i clar com l'aigua que surt de la tenebra, a la primera font.

    Moltes gràcies per visitar-me. M'ha fet molta il.lusió que t'agradi un poema meu.

    Una abraçada ben afectuosa

    a

  • molt bo marc...[Ofensiu]
    joandemataro | 12-06-2011 | Valoració: 10

    un poema d'actualitat, de compromís social i que desprèn força
    et felicito
    abraçades
    joan

  • Santa espina clavada[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 11-06-2011 | Valoració: 10

    Renoi Marc, espero que molts indignats llegeixin aquest poemàs perquè els hi hauràs posat lletra als seus pensaments. Als encara més indignats després de la gran actuació del conseller del ram de la porra. Grans imatges, fotografies d'actualitat, rerafons polític i aires de futur, avui amb sol lluent després de la pluja d'ahir divendres. Una meravella, per emmarcar-la. Una abraçada i fins aviat.

    Aleix

  • Un himne [Ofensiu]
    franz appa | 10-06-2011

    Felicitats, Mrc, epr aquest crit d'indignat que reivindica la dignitat del qui proclama la necessitat de lluitar per sostenir l'esperança del futur per a tots, els que hi som i els que hi vindran.
    Tot un himne.

    franz

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

872782 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.