Coses entre germans

Un relat de: Anna Roa
Es diu que tots els germans es barallen no? Jo també ho creia fins que vaig tenir germans i érem com amics. Nosaltres mai discutíem i passàvem les tardes junts a casa jugant a qualsevol cosa: a cuines, a nines, amb els seus soldats, fèiem puzles... Érem un cas diferent, si algun amic ens demanava per quedar primer pensàvem en nosaltres. Si algun no tenia alguna cosa per fer ens quedàvem tots a casa, perquè mai cap de nosaltres es quedes sol. Jo de tots tres era la gran, i suposadament la que tenia el control, cosa que no era així. Els meus germans eren molt espavilats, sempre aconseguien el que volien però com que casi sempre volíem el mateix. No discutíem mai érem feliços conformant-nos amb allò que un havia decidit fer aquella tarda. Si tocava fer puzles, els fèiem. Si algun volia jugar al monopoli i jugàvem sense problema. La veritat és que vam passar uns anys molt macos però clar, érem de diferent edat i va arribar un moment que cada un volia coses totalment diferents. Jo vaig créixer i ja preferia sortir pel carrer amb les amigues en contes de quedar-me a casa jugant. Això es el que ens va distanciar. Però vèiem que la nostra relació com a germans havia canviat i a poc a poc ja ho vam assumir. Quan podíem i no teníem altres plans aprofitàvem per jugar a jocs de taula i recordar els vells temps. Aquells temps que nosaltres érem mes importants que els amic i preferíem quedar-nos a casa i passar l’estona junts. Ara ja som més grans i cada un fa la seva vida, però tot i així, d'entre tot seguim units. Igualment que no ho sembli estem allà recolzar-nos uns amb els altres, i n'estem segurs que serà així tota la nostra vida.

Comentaris

  • Molt maco![Ofensiu]
    Alex Roa | 17-05-2014 | Valoració: 7

    He trobat algunes faltes d'ortografia, però em sembla una història molt bonica i molt ben explicada; amb un to quotidià però molt tendre.

    Segueix millorant!

l´Autor

Anna Roa

1 Relats

1 Comentaris

624 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor