Comunisme

Un relat de: Àlex Barnils

De bon matí m'he fet marxista leninista col.leccionista de microclimes i una mica autista si tu ho vols.

He pres consciència de la situació paradigmàtica tot atenent a les velles doctrines endarrerides,
fent del cosmos una gàbia de reclutes semi-pantomímics i fent de la lingüística perversió gramatical.

M'he pres un capuccino calentonet amb tr3s cullerades de sucre si malament no recordo, una torrada melodramàtica i suculentes fruites exòtiques.

I és que el dia pot ser profitós si selecciones les activitats proposades.

A missa de deu.00 per fascinar-te amb els evangelistes i ser un bon minyó espiritual i eurocomunista.
Surto de la facció leninista i m'aproximo a 4arts de dotze als ideals d'un socialisme radical a estonetes.
Un vermut sintètic i prunes simè tri ques per consolar la simfonia estomacal. Traço el límit entre una poètica de versos ll iur e s i una retòrica recomfortant per l'absència de lògica.
Un repàs per les trinxeres enemigues sense dir que sóc de l'altre bàndol,
Fem unes copetes i m'inscric al seu p a r t i t.

Vet ací que menyspreo tota idea socialista i m'afilio a la doctrina del sindicalisme racionalista revolucionari amb ganes de fer sang.
Sense oblidar la política vaig a dinar amb quatre amics, tres dels quals són morts i l'altre arriba tard.
Amanida amb oli eixerit i de segon peix o carn o carn i peix o pesols per als presoners, traïdors i vegetarians.
Fem el trajecte de sempre sense escoltar al 7ciències que no sé què diu d'un (setge) discret a cavall entre dues contrades properes.
Així que ens aturem a casa d'una nimfòmana que ens descriu la situació i ens aconsella nitrògen si volem passar de nit o bé fems prussians si ho fem de dia, li recordo que mastegant merda no s'aixeca un país!
La dona em somriu i li confessa al seu marit la impossibilitat de ser-li fidel. La vetllada és generosa.

Tornant al poblet oblido combats i ofrenes ordinàries i m'aturo a saludar als probablement únics supervivents de la matança.
Els dono café galetes prismàtics privilegis purgatoris amb servei de prèstec i també l'honor d'esgarrifar-se.
Deshumanitzats ferits manipulats, sovint amb problemes d'úlcera dormen massa i treballen poc,
Proteccionistes d'un estat.


La tarda és berenar en calories a quarts de set esbrinar d'on prové la metr●alla extra-
baix
metropolitana trencar-me el coll a les vuit en punt ser un xic més modern tot practicant les noves tendències d'una política personal i metafísica poc catòlica i basada en el benestar a les nou tempesta pluja abundant i fer nous pressupostos per a una economia regular i predicable, també desamor a dos de deu i matrimoni amb una de tretze anys que diu que en té disset i no s'ho creu ni ella malauradament m'abandona a les dotze per casar-se amb un funcionari pre-escolar i decideixo posar Wagner per si no venen les dictadures programades com els rentavaixelles.
Passo la nit fent sanefes però la son no em visita i em confesso per si de cas.
Demà probablement morirem plegats.

Comentaris

  • Fent sanefes[Ofensiu]
    Unaquimera | 23-01-2007 | Valoració: 10

    Un text ben curiós, amb una melodia interna que es deixa sentir en mirar-la, amb jocs diversos de paraules, síl·labes, lletres, nombres, recursos expressius, sinonímies, antonímies, propostes lúdiques i gràfiques, malabarismes semàntics, experiments visuals i conceptuals, trucs esdrúixols de màgia escrita ... quin bagul ple de tresors divertits, interessants, intrigants!

    Un relat molt irònic i engrescat!

    Me n'alegro molt i molt, d'haver vingut a parar fins aquí i haver-te descobert com autor: la lectura d'avui ha estat un encert estimulant!
    Tornaré, doncs, un altre dia, no em voldria perdre altres sorpreses que de segur tens preparades...

    Aprofito aquest comentari per enviar-te una abraçada, senzilla però molt sincera i enriallada, per si et ve de gust posar-te-la,
    Unaquimera

l´Autor

Àlex Barnils

4 Relats

6 Comentaris

5126 Lectures

Valoració de l'autor: 7.75

Biografia:
26 anys
Guionista
Escriu articles i relats

Últims relats de l'autor