Com vols que no se t'aparegui..?

Un relat de: Dreams

Estava distreta, pensant en tu..
I just en aquell moment vas passar pel meu costat!
Com si el meu pensament.. com si el desig de veure't t'haugés arrossegat cap a mi.. I et vaig seguir amb la vista fins que et vas perdre en la llunyania.. fins que ja no et vaig poder distingir..
Quina casualitat! Vaig pensar.. que bé que quan estic pensant en tu, t'apareguis davant meu.. si.. genial..!

Avui, una vegada més, en una altra de les meves fugides d'aquest món cap al país del somnis, estava pensant en tu..
I has tornat a passar pel meu costat!
Aquesta vegada ja no he pensat en que hagués pugut ser una altra casualitat.. no, aquesta vegada ho he vist clar..

I és que.. digue'm, petita d'ulls blaus perduts en l'horitzó.. Digue'm, com vols que no se t'aparegui cada vegada que penses en ell.. si no fas altra cosa..? Si facis el que facis sempre el tens a ell clavat a la teva ment..? Digue'm.. com vols que no se t'aparegui..?

Comentaris

  • Identificat[Ofensiu]
    Patriota | 21-04-2006 | Valoració: 10

    M'enkanta el ke has escrit... no sé... segurament és per què em sento identificat...
    Continua així

  • Que bonic[Ofensiu]
    Boletaire | 18-02-2006 | Valoració: 10

    uoo! és una passada, que certes són les teves paraules!

  • uuff..[Ofensiu]
    xiuxiueig | 21-01-2006 | Valoració: 9

    uuff..akest text...és...ÉS UNA PASADA! potser ha sigut perque mi e sentit identificada...pr cada paraula k llegia...em donava mes ganes d segui llegiro tot!! et felicitu!!! un petonas!!!

  • Premonició?[Ofensiu]
    iong txon | 08-12-2005 | Valoració: 9

    Premonicions, pressentiments, o simples coincidències? Jo diria petits senyals d'una dimensió espiritual que impregna el cosmos i que ressona en nosaltres tant si estem somiant com desperts.

    M'ha agradat. Només se'm fa una mica estrany el canvi de la primera a la tercera persona que utilitzes al darrer paràgraf i al títol: podria ser la veu de la teva pròpia consciència o alguna veu que et parla des del més enllà?

    Ànims i a seguir escrivint.

    Quim

  • amor i màgia[Ofensiu]
    rumbdellop | 08-12-2005 | Valoració: 9

    bona combinació :p
    m'ha agradat el relat.
    et seguiré llegint.

    ptonets sortollosos

  • Carolina Achilles | 08-12-2005

    si que va bé que se t'aparegui mentre penses en ell...
    pero hi ha vegades que els somnis o els pensaments son millors que la realitat no creus??

    m'encanten els teus relats!
    Petoons!

  • mar_i_ska | 07-12-2005

    Moltes gràcies pel teu comentari!! T'agregaré a preferits, d'acord? = )
    M'ha agradat molt el teu relat també!!

    Salut!!

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de Dreams

Dreams

5 Relats

51 Comentaris

11801 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
emmm... la veritat que no se com sóc...
sóc com sóc... amb els meus defectes i algunes virtuds..xD
....simplement sóc jo... :D

P.D: Bé, el que si que puc dir és que vaig nèixer un dia calurós de 1990.