Circumstàncies

Un relat de: Kina

En aquells moments què no saps que fer. En aquells moments què no saps que pensar. En aquells moments que seus al llit intentant entonar alguna melodia i no et passa res pel cap. En aquells moments que juntes notes i notes i no formes res. La teva guitarra ha perdut tota aquella força que tenia. La tenia perquè tú hi eres al costat. Has marxat i t'has endut l'alegria, l'energia, els somriures. Tot està perdut penses. En aquell moment agafes un tren que no saps on pararà, que no saps on et durà… nomès saps que et portarà lluny, lluny d'ell, de la gent. Aquesta es la teva parada. I baixes. Què està esperant-te? No es sap. No ho saps.

Comentaris

  • Tornar a començar....[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 08-08-2007 | Valoració: 10

    baixant a una nova parada que no sabem el que ens depararà. El destí té la paraula, ell i la nostra voluntat de tornar a començar tantes vegades com calgui. Sovint ens cal coratge però el temps, a voltes, ens regala una vivència nova, diferent, i... per què no? potser més gratificant.
    Veig que és el teu primer relat, i l'has fet amb força. Benvinguda i gràcies per les teves paraules.
    Una abraçada

l´Autor

Kina

1 Relats

1 Comentaris

606 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor