Chsss!

Un relat de: Terenci Ripoll



- I ara perquè correm?
- Quina pregunta! Ho hem fet sempre.
- Ja, i...
- No paris.
- …
- I no parlis, no han de saber que sabem fer-ho.
- El què?
- Parlar!
- Això, córrer sense parlar... Hi ha tot de gent i no sabré fer-ho.
- I tant! Ho hem fet sempre. Des que va obrir la biblioteca que ho fem.
- Sí, ja fa sis mesos, era hivern. I ara tot just comença l'estiu.
- No deixis de córrer!
- Sí, sí, ja ho faig. Mai fins ara havíem tingut una gentada com aquesta. Semblen reproduir-se com un virus!
- Va, no exageris.
- Tant la teva sala com la meva abarrotades d'estudiants des de primera hora.
Com ho hem de fer només dos silencis per poder arribar a tot arreu?

Comentaris

  • La biblio[Ofensiu]

    Jo fa mesos i temps que no hi poso els peus en una biblioteca, a casa tinc centenars de llibres, per aturar un tren, per a llegir i en acabat hi ha això del mòbil que ja gairebé diria jo que és un òrgan més del meu cos per l'utilitzat que li dono i el temps que em treu per a la lectura en formar de paper. M'ha agrada el teu relat pel dinamisme que hi té, i com reprodueix l'admosfera que se respira en una biblioteca, que hi treballes en una?. El teu relat convida a tornar-hi...

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament, entra a concurs.
    Gràcies per participar.

    Comissió XII Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Terenci Ripoll

1 Relats

2 Comentaris

255 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor