Campus mílitar:Capítul 5

Un relat de: miree
CAPÍTOL 5


Ja eren les 9:45 del matí ... m'hauria d'aixecar que les 11 vindria Jead a buscar-nos per anar ala Mansió!!

m’aixeco tenia els cabells com una escarola per culpa del llit ... no vaig poder dormir molt bé sabent això d'avui ... vaig tardar més de 30 minuts per desenredar el cabell i quedés sedós com la tela ... després em vaig posar un vestit vermell curt, que, em arribava fins a dalt dels genolls. Unes sabatilles vermelles també i un abric pirata. Vaig agafar la meva maleta que era gegant ... unes fotos del papa i mama ... quan anava recollint tot el que em tenia de dur ala Mansió ... se'm va caure un llibre que estava amagat entre uns vestits de la meva mama ... que havien en el meu armari ... el vaig obrir

em vaig trobar amb fotos de la meva mama i el meu papa fent-se un petó en el seu casament ... i una en la qual sortia jo de petita però nomes estava jo i la meva mama ... i moltes més fotos meves amb la meva mama de petita fins ara en els 16 anys ... i les de papa ... eren ja molt velles quan ell era molt jove ... al campament militar ... També hi havia una foto on sortien cares de nens ... havien de ser els alumnes de papa ... sortien uns noms ..

: Carles, Jead, Daniel, Jason, Shane, Mark, Olliver, Viktor.Y altres que no van posar el seu nom ... en total uns 15 nens sortien a la foto ....- guau si que hi ha nois. (Vaig dir) Bé vaig tancar el llibre i el vaig ficar en una de les meves maletes vaig seguir recollint les coses de la meva habitació quan la meva mama em diu ...-

-Deessa!! Vine a baix a dinar!! - (Va dir el meu mama)

-Ja vaig mama!! (Crido)

-Ok (va dir ella)

-Hola mama bon dia ja e agafat tot de la meva habitació-(vaig dir)

-Ala ... que guapa estàs ... no em diguis és perquè ve el majordom a recollir-nos ... (va dir la meva mama rient)

-Mm no és que vull estar guapa per mudar-me a una mansió-(vaig dir jo vermella)



ja eren les 11 ... us imagineu qui truca?



Ding dong ...



-Mama acaben de trucar !!! (Vaig dir jo vermella com un tomàquet i cridant)

-No ho sabia (va dir la meva mama rient a riallades)

-Ves a obrir i no riguis mama!! (Vaig dir jo nerviosa)

-Ok!! - (Va dir ella)





Ding dong ... va tornar a trucar



-Si? (Va dir la meva mama)

-Sóc el majordom ... (va dir una veu masculina)



La meva mama va obrir la porta i tot va ser molt ràpid ...

un tio més jove que la mama d'uns 20 anys ... la va empenyer quan ella va caure ,ell va anar corrents cap a mi fins que em un cop al front i vaig quedar inconscient ... vaig sentir com algú m'agafava en braços fins que em dipositar en un sofà o alguna cosa semblant ... quan això va començar a moure's vaig veure que era un cotxe i que aquest tipus m'havia segrestat ... la sensació atura quan el cotxe s’atura i em subjecten i em van tancar en una habitació ... a terme d'unes 2 hores m'aixeco ... vaig veure que m'havien agafat i em havien deixat en una habitació a terra ... m'havia quedat inconscient ... en el meu voltant tenia una tauleta de nit una finestra amb poca llum i una porta de metall ... quan anava pensant, el que m'havia passat ... mama?-vaig pensar.

Merda l'havia deixat sola allà, que està passant? On sóc?

Em vaig anar directament ala porta i vaig començar a cridar.-socors algú, perquè sóc aquí??-Cridant fins cansar-me ... quan de sobte algú va entrar a l'habitació on em trobava.





.... Amb en Jead ....



-Jead agafa el telèfon!!! (Crit Mark)

-No ho pots agafar tu? ...!!( vaig dir jo)

-No, estic a la dutxa!!! (Crida Mark)

-Ok ja l'agafo ... seràs vago ... (vaig dir jo)

-E que et escoltat-(va dir Mark)

-Ok (vaig dir jo)



vaig agafar el telèfon ...



... ................................................. ..

-Si?

-Hola Jead sóc l’Ange ...

-Hola senyoreta Ange ... Sóc Jead ... el majordom principal ... mm vostè vol parlar amb mi ...?-( vaig dir).

-A que tal va per la mansió? (Va dir ella)

-Molt bé la meva senyora ... perquè ho pregunta? (Vaig dir)

-Per que la meva filla voldria venir-se a viure allà ... tu que en penses? - (Va dir ella)

-Espera un moment ... la seva filla es vol venir a viure aquí? - (Vaig dir)

-Si bé i jo també si no hi ha molèstia .- (va dir ella)

-Ah ara ho entenc us voldreu mudar allà amb nosaltres ... val ... No passa res podeu venir ,a més és casa vostre, senyora Ange .- (vaig dir)

-Moltes gràcies de veritat, espero que ho comentis a tots OK? - (Va dir ella)

-Si señora.-vaig dir)

-Si vol li presentu a la meva filla-(va dir ella)

-Ok-(vaig dir)

-Deessa ... el majordom et vol conèixer. (Va dir ella a algú)

-Val .- (va dir la filla)

-Si? (Va dir la filla)

-Hola senyoreta.-vaig dir)

-Hola majordom-(va dir la filla)

- Encantat de conèixer--vaig dir)

-Igualment-(va dir ella)

-Per cert quants anys té vostè? (va dir la filla)

-En realitat no sóc tan gran .... jeje tinc 16 anys-(vaig dir)

-Que ¿?? Com és possible que tingui 16 anys? (Va dir la filla)

-Perquè els tinc ...

-A és que jo també tinc 16 anys-(va dir la filla)

-Ah que casualitat ... per cert com es diu? (Va dir la filla)

-Em dic Jead ... i tu? (Vaig dir)

-Sóc Deessa ... però m'agrada més Disy, però sempre em diuen Deessa .- (va dir Deessa)

-Em va dir la seva mare que tu i ella vindran a mudar-se aquí ...?- vaig dir)

-A si ?????????? ens deixes tu?-Va dir cridant)

-Si .... per que crida? - (Vaig dir jo espantat)

-És que mai e sortit de casa ... per això m'agrada molt que et conegui i als altres .- (va dir Deessa)

-Guai espero que demà ja vinguin per instal•lar-se ... volen?-Vaig dir jo content)

-...

-Jead ...- va dir Deessa-

-Si? (-Va dir Jead)

-Diu la meva mama que si !!!!( va dir ella super contenta)

-Guai m'alegro demà ales 11 les paso a buscar tot ... ok?-Vaig dir content)

-Bé!!! (Va dir ella)

-Bé fins demà senyoreta Disy-(vaig dir somrient)

-Xao-(va dir ella contenta)

-Xao (vaig dir)

... ................................................. .................................

vaig penjar el telèfon.

Estava somrient quan entre Mark a l'habitació ...



-Eh perquè rius?? -Va dir Mark-

-Jo rient jajaja - (va riure -)

-Se't veu de molt bon humor t’ha passat alguna cosa?-Va dir Mark partint-se t el cul)

-No ... na que acaba de trucar la senyoreta Ange i diu que vindrà amb la seva filla al matí ... les he de recollir a les 11 del matí ....( vaig dir)

-A ha de ser per això .. no serà per la noia?-Va dir Mark)

-No ... (vaig dir jo ja que m'estava posant vermell)

-Ui ui ... aquestes més vermell que un tomàquet ... ja has lligat?-Va dir Mark)

-Ee et matare!! (Vaig dir jo a punt de colpejar a Mark ..., quan arriba Daniel ...)



-Ee tranquil que et passa ara Jead?-Va dir Dani-

-Na que aquest capullo es fica amb mi ...- vaig dir-

-Perquè? Que has fet?-Va dir Dani-

-Na que han trucat i aquest no l'agafava per que és un vago ... i el vaig agafar i em vaig trobar amb la qual deia era la senyoreta Ange ... em va dir que demà les havia d'anar a buscar .. ales 11. -vaig dir-.


Fi del capi 5 ^^)
COMETIN PLIS....LLEGEIXIN MOLT

Comentaris

  • Hola Miree[Ofensiu]
    allan lee | 11-02-2012

    Em fa ràbia que vaig esborrar sense voler tots els meus comentaris.
    Ja saps que m'agrada molt com escrius i que només has de vigilar l'ortografia. Com que m'han dit que els estudis et van molt bé, suposo que deus haver millorat molt aquesta part. Pel demés, sempre trobo que tens molta imaginació, molta gràcia a l'escriure i sobretot que ets molt original. Ja saps que l'originalitat és un 10. Espero que estiguis bé, tinguis bons amics i segueixis tan forta als estudis. Una abraçada, guapa, i molts petons

    Silvia

l´Autor

Foto de perfil de miree

miree

12 Relats

23 Comentaris

10555 Lectures

Valoració de l'autor: 9.88

Biografia:
Hola em dic mireia ara mateix tinc 16 anys i visc a manresa,estic aqui per fer viure l'hu que es escriure,per que es l'hu que magrada mes en aquest món,espero que tots els meus relats els i agradin ya que soc nova aqui,espero molts comentaris i moltes visites,gracies a tots en aquest mon de fantasia i vida imaginaria provocada per la meva imaginació...