Cada dia ploro... i en gaudeixo! (síntesi)

Un relat de: Joan G. Pons

Sóc home, entre els 60 i 69 anys. I cada dia, tinc temps per plorar i en gaudeixo.

Quan ploro, tinc al pensament - una referència educativa - : que els homes no ploren.
I aquesta referència la tinc arxivada, sense comentaris. Però a vegades...

Gaudeixo plorant. Plorar és una resposta a una proposta de quelcom exterior. I la manera com la vius i la sents... és un plaer, tot plorant.

Cada dia tinc motius per plorar... o dit d'una altra manera, per emocionar-me.

Cada dia, viscut, ofereix, m'ofereix una cascada d'emocions, que es manifesten amb ulls mullats o ulls riallers, que també són humits. Agradablement humits.

Plorar em connecta amb el meu present enriquidor, lliure i obert. I les llàgrimes fertilitzen les diverses situacions i esdeveniments quotidians.

Vull plorar i sentir motius per plorar, cada dia!

Comentaris

  • gràcies pel teu contacte i.....[Ofensiu]
    joandemataro | 27-05-2010 | Valoració: 10

    molt suggestiva reflexió sobre el plor...que de manera instintiva només la relacionem d'entrada amb la tristor però com molt bé dius pot ser una reacció a molts altres sentiments plens de vida...

    avui et recomano aquest poema meu: I els ulls volen plorar
    fins ben aviat
    una abraçada encaixada
    joan

  • Plorar...[Ofensiu]
    brins | 25-05-2010 | Valoració: 10

    Mai no he entès, i mai no entendré aquesta creença que els homes no han de plorar. És que no són de carn i ossos? És que no tenen sentiments?

    Crec que plorar no és quelcom selectiu i voluntari, és, senzillament, una resposta innata del nostre interior.

    El que no m'atreveixo a dir, és que el plor pugui ser un plaer. Potser sí que en algun moment d'intensa emoció o de gran alegria poden generar-se llàgrimes, però a mi, particularment, el fet de plorar sempre és el reflex d'una gran tristesa, una tristesa que m'aclapara l'ànima.


    Una abraçada, Joan,

    Pilar

  • montserrat tafalla rigol | 21-05-2010 | Valoració: 10

    El plorar és en sí un esclat d'energia. Continguda o no, és millor alliberar-la.

  • .....[Ofensiu]
    kaly_120 | 18-05-2010 | Valoració: 8

    Jo també vull plorar cada dia!
    Molt bonic!
    gràcies!

Valoració mitja: 9.5