Berta

Un relat de: Trevol
La Berta caminava de pressa pel carrer, buscant quelcom alguna resposta, com podia haver passat?

Apuntar-se al gimnàs havia sigut idea de l’Aida, la seva companya de feina, ja que a ella l’hi avorria d’allò més haver de llevar-se tant d’hora per fer esport.

L’excusa perfecte era quedar per anar-hi amb algú i no voler ser la que ho engega tot a norris. Així va ser com sense adonar-se’n ja feia sis mesos que anava a la piscina cada matí. Trenta piscines de crol i trenta més d’esquena, el cos activat, una dutxa calenta i a la feina.

Aquell matí a les dutxes del vestidor no hi havia ningú, tenia a l’Aida just al costat quan va notar la seva mà que li acariciava el cabell xop i espumós, com els seus llavis de cop jugaven amb la seva llengua, el cos se li va accelerar, la respiració, una excitació estranya....què estava passant? Per què no ho aturava?

Carícies suaus i dolces, el sabó regalimant sobre els mugrons, ulls mig clucs entre petons per no veure realment el què passava.....es va notar un aire fred, la porta del vestidor es va obrir.

Dutxa acabada, roba posada i trajecte a la feina!

Comentaris

  • La carn , és carn[Ofensiu]
    EMBOIRAT | 11-04-2016

    M'ha agradat.
    Curt i ràpid com una dutxa al gimnàs.
    Inesperat i plaent com una presa de xocolata.
    Perquè dir que no al plaer, vingui d'on vingui?

    Felicitats.

l´Autor

Trevol

3 Relats

6 Comentaris

2249 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor