Basat en fets reals

Un relat de: EPB

Nominats per la pel·lícula mundialment coneguda per tothom de la qual són protagonistes, estaven a punt de guanyar el premi a millor actor, fins que l'idiota del presentador, pensa el primer germà, ha anomenat aquest imbècil, pensa el segon germà, doncs a mi m'agrada, pensa el tercer, dues ampolles de whisky escocès ho solucionen tot, pensa el quart. Baixen el cap fins a perdre's sota l'horitzó de la butaca. Ulls desorbitats i botons de l'esmoquin que entren i surten del forat moguts per desig digital. Aplaudiments, agitació entre el públic. La fila segona del teatre feia l'onada. Són els amics d'aquest impresentable, matisa a la dona el senyor de cabells blancs de la fila quatre, director de cine, famós pels vídeos sexuals penjats a la xarxa, que ell sempre ha reconegut com a propis, segur que tot forma part d'una espècie de juguesca. Quin desgraciat, aquests actors cada vegada perden més el nord, pensa la dona asseguda a primera fila. Els quatre germans de la tercera fila es tapen la cara entre ells, abaixant els ulls. Estic confosa, diu el director retirat de la setena fila, representa que això forma part de l'espectacle? Aquestes ulleres em fan més seriós, pensa l'actor que no ha guanyat mai res, de la tercera fila, però no m'hi veig, què deu ser tot aquest merder? La dona que torna del lavabo, un cop cobertes les necessitats amb l'aparcacotxes, té la resposta, però no pot comunicar-li al seu company sentimental amb problemes cognitius de la tercera fila, ja que cau a terra en veure els pantalons negres abaixats, damunt la tarima, que deixen a la vista el cul pelut, dansant darrera el micròfon, del que acaba de ser premiat.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

EPB

1 Relats

0 Comentaris

755 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor