Avui he perdonat al meu somriure

Un relat de: smile

S'em coneix gràcies a tu... i m'encanta.

Alguns l'han vist de prop, altres de lluny, alguns han arribat a enamorar-se d'ell, a altres els hi ha semblat indiferent.

Ets el meu millor arma per expressar o dissimular el que sento...

No sé per què m'agrades tant, suposo que és perquè ets únic, ets meu,... només meu.

Busco en tu la llum, el camí, les ganes de viure... I saps què? Ho trobo.


Vull que sàpigues que et perdono...
Fa un temps em vas fallar, em vas deixar de banda quan més et necessitava.
Et vaig buscar i t'amagaves... Però et vaig trobar en altres, no com tu, com tu cap...

Però vaig trobar en ells el que tu no em donaves, i dir-li's que no s'imaginen com les necessitava, perquè ells mai fallen, perquè sé que n'hi ha molts, i sempre hi ha un o un altre pera donar llum a la nit que, a vegades, fa parpadejar el camí...


Però ara ja has tornat, i els deixo, per als demés, perquè sé que ells també seran únics per algú invisible com jo...I em quedo amb tu, amb el meu... Per sempre.

Per això et dic que m'alegro de retrobar-te, de tenir-te de nou.
Perquè estàs amb mi. Perquè ets meu, el meu company de l'ànima; a vegades, l'única rao per seguir endavant...
Et necessito amb mi, sóc el que sóc amb tu i gràcies a tu!

Sempre junts..

Jo i el meu somriure.

Comentaris

  • promeses | 06-03-2009

    Uo, m'ha agradat molt. Sembla que va d'un tema i zas.. quin final! :)

    Et poso a preferits! ^^

    muà!

  • Felicitats![Ofensiu]
    marta_gut | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • escenciadetaronja_ | 09-05-2008 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt! Sembla que l'escriguis a un estimat en forma d'humà i sorprèn que l'estimat sigui el teu propi somriure. A més es veu escrit amb sentiment. Un 10.
    Et llegiré més!

  • marta_gut | 02-06-2007

    Tens tota la raó en el que dius a la introducció... Mentre vas llegint sembla que va dedicat a una persona especial, al teu amor. M'ha encantat!
    Una abraçada! :)

  • Molt bonic[Ofensiu]
    hilderoy | 25-05-2007 | Valoració: 10

    Molt ben escrit, amb sentiment.. m'ha agradat molt =)

l´Autor

smile

3 Relats

7 Comentaris

3258 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00