Ara t'ho faig així

Un relat de: Marc Freixas

Les fulles cauen verdes,
les flors recullen de tots els colors l'amor;
el teu només és lila, com els lliris són per tu,
si te'm quedes crisantems per estimar-me.

N'agafarem uns quants de cada per si de cas,
els guardarem a les torretes i a l'estoig;
i pensaré per sempre amb tu,
quan et pinti dins d'un quadre i et porti al meu jardí.

Allà on et pugui dir t'estimo,
t'escriuré les meves frases a prop del cor;
allà per on les roses són blanques i vermelles,
com la sang que hi ha dins meu serà per sempre teva.

Amor meu,
avui t'ho faig així.

Comentaris

  • mikeashton | 25-06-2021 | Valoració: 10

    bestial!!!!!!!!!!!!!!! super-primitiuuuu!!!!! Have a blast with friday night funkin game mods

  • Tenim pendent una sortida des de fa molt de temps, oi ?[Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 05-02-2008 | Valoració: 10

    Hola Marc;

    Com ho tens per fer el darrer de la riera de Talamanca ?.

    Aniriem a espetegar a Vila-Rasa, una esplèndida masia amb ermita, que es troba justament al punt en que s'ajunten les rieres de Talamanca i Mura, a la terra baixa, al pla, dit també RASA, que et sembla '?

    Tinc moltes alternatives més, si aquesta no et sembla atractiva.

    Una abraçada

  • Flaire cromàtic...[Ofensiu]
    Maragda | 11-05-2005 | Valoració: 10

    Quin poema tan esplèndid, Marc! Quin cromatisme i quina mescla d'olors! És fresc, és reïxit... T'arriba al cor!
    Felicitats per tenir aquest enginy que ens fa possible un regal semblant! Ho dic ben sincerament.
    I moltes gràcies, a més, per comentar la LLiridaigua, està contentíssima i animadíssima per seguir escrivint...
    Una abraçada ben forta!

  • Ets el mateix poetàs de sempre...[Ofensiu]
    Carme Cabús | 07-05-2005

    ...i en aquest, com en molts altres poemes, m'has emocionat.
    Un cabal de passió desfermada, una qualitat literària magnífica.
    Per molts anys, Marc! Rep la meva abraçada més sincera!

  • uauauau!!!![Ofensiu]
    Capdelin | 04-05-2005 | Valoració: 10

    bestial!!!!!!!!!!!!!!! super-primitiuuuu!!!!!
    tendre, original... flors en estoig... sang en les venes... és la primera vegada que algú em deixa quasi sense paraules... els PRIMITIUS envaeixen aquesta terra i l¡omplen de versos que fan olor pròpia... la prehistòria tapa la història i s'abraça amb el futur!!! estic amb tu!!!! aaaaaaaaaaaahhhhhhhh!!! (crit primitiu de vistòria!!!)
    veig que estàs passant per una etapa de fecunditat i inspiració super... alguna arrel primitiva en forma d'elixir ha reforçat la teva imaginació... la selva tremola i mola!!!
    una abraçada eterna i un crit d'ànims des de dalt d'un cocoter... o millor dit, des de dalt d'un ametller, doncs tenim vegetació pròpia!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

872265 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.