aquelles nits de lluna plena

Un relat de: Ilargi betea

Jugar a estimar-nos,
buscar-nos amb la mirada,
fer l'amor amb els ulls.

Abraçar-nos,
respirar-nos,
llargues besades a cegues.

En les nits com avui, tu hi poses la lluna plena.

Comentaris

  • Vull..[Ofensiu]
    Basileia | 21-10-2006

    que em tornis a donar la lluna..

    si fós tant fàcil com demanar-ho...

    Un poema genial...bfff..massa...

    petons

    Basileia

  • Eis, Leanan![Ofensiu]
    Ilargi betea | 03-10-2004

    Et volia agrair el teu comentari, i dir-te que m'agrada que em diguis el que no t'agrada, no tot han de ser floretes! Les crítiques ens ajuden a millorar,no? XD Només volia aclarir una cosa; la frase final no és un afegitó per fer més maco el poema o deixar-lo tancat, per mi és el poema en sí. M'explico: mentre sentia dormir al meu costat la persona que estimava em va venir al cap aquesta frase, vaig agafar paper i un boli de la tauleta i a les fosques vaig provar d'escriure una petita introducció per donar-li forma de poema.
    És per això que és tan breu, perque no veia el que estava guixant al full i perque no volia que els altres versos restessin protagonisme al veritable missatge que li volia enviar al meu xicot. I és que per mi la lluna plena és molt important (això explica el meu pseudònim :D).

    Doncs bé, ara ja està...això no treu que pel teu gust segueixin desencaixant, però en tot cas és la primera part la que no lliga amb última frase, no pas al contrari ;)

    Apa, una abraçada i molta màgia!

  • Comentari[Ofensiu]
    Leanan | 25-09-2004

    Hola Ilargi Betea, moltes gràcies pel teu comentari al meu poema "No penso insistir". Mica en mica, estic fent fora aquella persona de la meva vida, és dur, però tinc confiança amb mi mateixa i sé que me'n sortiré.

    M'he llegit uns quants poemes teus, aquest m'ha agradat especialment per la frase "fent l'amor amb els ulls", més que no pas la última, com han comentat, que trobo que hi desencaixa una mica -pel meu gust-, potser perquè sona massa a voler posar una frase final. De totes maneres, m'ha agradat, és curt però perquè no cal fer-lo més llarg. Escrius bé, felicitats!

    Leanan

  • Magnífic[Ofensiu]
    Queca | 26-06-2004 | Valoració: 10

    Hola!!
    Primer de tot gràcies per haver llegit els meus relats i per haver-los comentat.

    Torbo que és un poema fascinant, curt, però carregat de màgia!!
    La frase final... uf!! Amb els pels de punta!!

    Una abraçada!!

  • Increïble[Ofensiu]
    sunbit | 02-06-2004 | Valoració: 9

    Curt, pero intens com n'he vist pocs...

    La frase final és de les que et desmunta, si estàs una miqueta tou...

    Pero m'agrada que em desmuntin, si es amb un text aixi :)

    Hi torno... INCREÏBLE !

  • lluna plena[Ofensiu]
    susedka | 25-05-2004

    Molt bonic,...breu i intens. A mi també m'agrada la lluna plena, i pel teu pseudonim veig que a tu també t'inspira. Oso polita.

l´Autor

Foto de perfil de Ilargi betea

Ilargi betea

28 Relats

389 Comentaris

188436 Lectures

Valoració de l'autor: 9.42

Biografia:

- És que si fos poeta podria dir tot el que vull.

- I què és el que vols dir?

- Bé, aquest és el problema. Com que no sóc poeta no puc dir-ho.




Fragment de "El cartero de Neruda" d'Antonio Skármeta.