Aquell solitari gat negre

Un relat de: laia.rubioportillo
Aquell gat negre es preguntava què havia passat. No podia entendre que era el que havia fet perquè l'abandonessin, estava tan trist que no tenia ganes ni de pensar , però subconscientment es feia dues preguntes . ¿ He fet alguna cosa malament ? , ¿ Tornaran a buscar-me ? .
Per sort això ja era passat i la família que el va adoptar l'estimava més que res en el món , tot va ser un mal son i no va tornar a ser mai aquell solitari gat negre.

Comentaris

  • dades pedents[Ofensiu]

    Aquest autor encara està pendent d'enviar les dades per entrar a concurs, tens de temps fins al dia 27, si no les rebem abans d'acabar aquest dia, no tindrem en compte les puntuacions dels jurats.

    Tal com demanem a les bases, ens calen les teves dades:

    Els nous inscrits en aquesta convocatòria al portal literari hauran d’enviar un correu a concursos.arc@gmail.com, amb les dades bàsiques: el pseudònim relataire, el nom i cognoms, l'adreça, el DNI, la data de naixement i un telèfon de contacte.

    Gràcies per participar.

    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats

  • Tots som gats negres ..[Ofensiu]
    kefas | 21-11-2022

    .. des que va passar el que va passar allà al paradís, ens varen abandonar i encara no sabem perquè.

  • Pobrets gatet[Ofensiu]
    Prou bé | 21-11-2022

    Per sort va tenir sort en una família assenyada!
    Un cant a l'esperança!
    Sort
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut, pendent de rebre dades per entrar a concurs

    Tal com demanem a les bases, ens calen les teves dades:

    Els nous inscrits en aquesta convocatòria al portal literari hauran d’enviar un correu a concursos.arc@gmail.com, amb les dades bàsiques: el pseudònim relataire, el nom i cognoms, l'adreça, el DNI, la data de naixement i un telèfon de contacte.

    Gràcies per participar.

    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats

l´Autor

laia.rubioportillo

1 Relats

4 Comentaris

281 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor