Amor o amistat?

Un relat de: Julia19

Si et veus capaç de donar la vida per ell...
Si sents la necessitat de demanar-li consell...
Si el truques cada cop que t'agafa un rampell...
Si el consideres com una part del teu cervell...
Si no pots estar molt temps sense veure'l...
Si quan té un problema de seguida pots percebre'l...
Si reps el missatge sense ni tan sols emetre'l...
Si saps fins i tot l'últim cop que van decebre'l...
Si quan s'equivoca per primer cop el perdones...
Si quan intenta ocultar-te una cosa te n'adones...
Si al veure'l aconseguir somnis t'emociones...
Si has estat amb ell més de mil estones...
Si per la seva salut has arribat a vetllar...
Si al seu costat sempre et vols despertar...
Si quan estàs trista sempre t'intenta animar...
Si sense ell simplement no pots estar...

...com ho consideraries, amistat o amor?


¿Sobre el paper, quina es la diferència entre amic i amat?

Comentaris

  • wowowo :P[Ofensiu]
    JaF | 29-04-2007 | Valoració: 10

    ke bunikaaaa ^^ i kuan de sentiment, ja magradaria ami ser capas de escriure coses aixins ja. wenu petitona molts de petuneets i continua escrivin ke daixo en saps un rato ^^ muaaaaa

  • el salt entre l'amor i l'amistat?[Ofensiu]
    kispar fidu | 06-04-2007

    tan de bo hi hagués el manual sobre aquest pas entre l'amistat i l'amor cap a una persona...

    He compartit moltes vegades i comparteixo amb tu aquest sentiment; aquesta incertesa de no saber si el que sents va més enllà de l'amistat... i saps? fa un temps vaig arribar a la conclusió (almenys a mi em serveix, és la única guia que puc seguir...) de saber que he traspassat el llindar entre l'amor i l'amistat quan no paro de pensar-hi. Quan a tota hora i a tot arreu et trobés recordant i imaginant moments amb ell@. Quan els viatges en tren es converteixen en imatges d'ell@. Quan veure-l@ és un dels principals motius dels teus actes.
    Sí, quan m'adono de que en separar-nos, sols penso en quan ens tornarem a trobar i en quant de temps passarà fins veure-l@, reconec que he traspassat aquesta frontera...

    Tot i que, en el cas dels amors no correspostos, o platònics (i no dic que en sigui el cas), encara que hagi tarspassat la frontera, segueixo compartint una molt bona amistat, i puc estar-hi sense haver de contenir els meus actes, encara que sovint desitjaries anar més enllà de les converses barrejades amb mirades, somriures i abraçades...

    diria que mai havia vingut a parar al teu raconet!

    ens seguim veient,
    Gemm@

  • quants..[Ofensiu]
    SomriureXsobreviure | 06-04-2007

    de nosaltres ens hem retrobat amb aquesta pregunta; amor o amistaat?

    jo et recomano les dues coses juntes, realment és la millor combinació del món...pero també la més dolorosa quant es dissolt.

    petons.

l´Autor

Julia19

2 Relats

5 Comentaris

1517 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor