Amor no correspost

Un relat de: somni

T'estimo i t'estimo tant que moriria per tu.
No he pogut besar-te,
pero el meu cor frisa per tu,
perque la teva manera de ser hem torna boja,
no puc respirar si ets lluny de mi,
estic tant trista que el meu mon es torna petit i fred.
I moro quan et miro als ulls i se que no ets meu,
no hi ha pitjor manera d'anyorar-te que tenir-te al costat,
i no poder dir-te tot el que sento per tu,
perque no trobo el suficient valor,
nomes se estimar-te en silenci,
amb un amor intens i sincer,
sapiguent que no seras per mi ara.
A vegades penso que hagues estat millor no coneixet,
perque ara no hauria de petir aixi,
pero llavors em posso mes trista perque sino,
el meu mon seria totalment fosc i sense llum,
i potser no seria qui soc,
perque tu, amor, fas dels dies tristos, llum.

Comentaris

  • Traspassar...[Ofensiu]
    natasha | 05-04-2006 | Valoració: 9

    ...has sabut traspassar el sentiment que et provoca aquest amor no correspós (que tots hem viscut més cops dels que voldríem) a un paper en blanc (o millor dit a una pantalla) d'una manera que arriba i que a l'hora és clara. Felicitats! Dir-te que quan menys t'ho esperis arribarà aquell que si et correspondrà o la persona que entengui el què sents i no et rebutgi, després hi haurà la llum que t'il·lumini per sempre.

    Una abraçada i segueix escribint!!

    Petons!

    -.-NaTaShA-.-

  • Alguns versos són més que preciosos[Ofensiu]
    pseudo | 06-09-2005 | Valoració: 8

    El poema a més a més desprén confusió, doncs per una banda ens mostres l'amor cap aquella persona, un amor que en aquests moments causa dolor. És aquest dolor el que ens porta a la confusió doncs apareix el dilema de "poder hauria sigut millor no haver-te conegut", mentre que encara és la llum dels dies foscós.

    A part del contingut hi ha forces faltes d'ortografia (jo també en faig moltes, i també haig de millorar amb aquests aspecte)

    salut!

  • uysuysuys[Ofensiu]
    instants | 10-08-2005

    Però, no sé quin sentit li has donat al poema que em vas comentar "sol" però em sembla que el vas llegir des del teu tu, vivim processos diferents, talment tu estas enamorada d'una persona que no tens, jo no estic enamorat sino k surto d'una relació i estimar sense esperar res a canvi és estimar i prou, sense cap neguit d' estar amb ella ni molt menys, sencillament si algun dia la puc abraçar serà perquè ella haurà trobat per fi el seu equilibri i el seu camí com a dona i com a persona i jo humilment et puc dir que no cerco res només un poc de sort i de retrobar-me amb mi mateix per a ser el que sóc feliç.

    Una abraçada ben forta

  • instants | 08-08-2005

    Què maco!!!!

l´Autor

somni

3 Relats

10 Comentaris

4576 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00