Amic

Un relat de: Atlàntida

No t'enamoris mai,
que primer no hagis
anat amb ella a:
Prendre un cafè.
Parlar força estona de tot i no rés.
Mirar-la als ulls.
Agafar-li la ma.
Sentir la olor dels seus cabells i
del seu perfum.
Fer-la riure i plorar si cal.
Dos petons, un a cada galta.
I dir....... fins demà........


Comentaris

  • Hola Companya[Ofensiu]
    Manuel de Lino | 07-02-2005 | Valoració: 10

    Gracies a la Merihan he llegit el teu relat, ja havia llegit altres avants pero este me ha agradat especialment.
    Et puc dir que casi som nascuts els mateixos dies de aquell meravellos 1959.
    i que jo tambe soc de Tarragona encara que mes al sur. a la comarca del Montsia.
    I et puc dir que la meva cita preferida tambe es esta.
    Cuidat i una abraçada molt forta.
    R.A.

  • i encara més...[Ofensiu]
    Capdelin | 18-01-2005 | Valoració: 9

    prendre mil cafès, tornar a parlar mil i una vegades de tot i de res, tornar-la a miral als ulls, passejar agafats de la mà fent quilòmetres sense sense moure´s, tornar-la a fer riure i alguna vegada més, plorar, perdut en els seus cabells perfumats i més petons a cada galta...
    llavors seríem màquines perfectes d´amor prudent, d´amor científic, d´amor no platònic, d´amor de laboratori, d´amor d´agència matrimonial... je je je no, de veritat, són unes pautes que hem d´intentar fer... el contrari, és el que passa sovint: pim pam pum = al cim!, amb helicòpter... sense pujar lentament, amb suor... la muntanya!!!
    molt bon poema! felicitats! makíssima! ptons i abraçades! ( gràcies pel teu comentari )

  • Tens tota la raó![Ofensiu]
    kispar fidu | 17-01-2005 | Valoració: 9

    Hi estic molt d'acord! Abans de voler passar més temps amb una persona, l'has de conéixer, has de saber com pensa i com sent.
    Tot i que, com diu la Merihann, en el tema de l'amor, no sempre és possible... l'amor és imprevisible... i l'enamorament pot ser tant ràpid, que no et doni temps a poder prendre un simple cafè amb aquella persona!

    (Però hi estic molt d'acord! i afegeixo la típica frase, que m'encanta i trobo molt encertada, de:
    "La belleza está en el interior"
    (un interior que no pots conéixer sense haver prés un cafè, o sense haver passat una tarda amb aquella persona xerrant o passejant... descobrint-la i deixant que et descobreixi).)

    Ciao!

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

Foto de perfil de Atlàntida

Atlàntida

33 Relats

108 Comentaris

67998 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
Vaig néixer al Vendrell un diumenge al migdia d'un 29 de Novembre de 1959.

El que m'han portaria a una illa deserta?
Piles i piles de llibres de psicologia, creixement personal, medicina i d'altres dels que algú anomena "raros".

La meva cita preferida:

SI PLORES PER PERDRE EL SOL,
LES LLÀGRIMES NO ET DEIXERAN
VEURE LES ESTRELLES.

De R. Tagore.
Que un dia vaig trobar a l'agenda escolar d'un dels meus dos fills.

Jo també estic contenta d'estar entre vosaltres, i os desitjo lo millor per cada un.
I una abraçada ben forta.
angelscavi@hotmail.com