amic e amat

Un relat de: quinohiveu

No vols treure el tema.
Sabem que hi és.
Però no en parlem.

Dóna tombs,
ens corseca...
Callem o xerrem
i el temps ens llisca.

El dia que no ens tinguem
-no et dic pas que tu marxis abans-
no ens valdrà cap frase feta.
Tindrem el mutu silenci,
el record de la desfeta:

la trobada a l'FNAC,
el primer dinar, el primer concert...
aquells dies a la botiga de sexe,
la primera copa al Boadas,
anar de ruta i trobar l'introbable,
perfumar-te al Sephora
(tu i jo en sabem el motiu)
i aquestes lletres...

Comentaris

  • ATZAVARA | 16-10-2007

    ho expresses bé...a vegades el nostre amic pot ser el nostre amat...
    una airejada!!

  • Bo, bo...[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 10-06-2005 | Valoració: 8

    Interessant...

    Jo no ho he tingut mai perquè mai he tingut núvia, però estic convençut que és una situació que es dóna.

    Una parella que ja no tenen res a fer, que la cosa ja no té (des de mai o des de fa algun temps) cap passió...

    No sé, és tant curt que no s'enten massa exactament què hi posa. Suposo que és més per evocar que per explicar, cosa que ben pensat no és dolenta.

  • estic vivint una situació semblant[Ofensiu]
    melba | 02-02-2005

    estic vivint una situació semblant, on amago que la nostra amistat es això una amistat, però cada cop que el veig recordo com hem fet l'amor o les paraules a cau d'orella, i tots dos sabem que algun dia n'haurem de parlar, pero de moment, el silenci és el més fàcil i alhora el més cobard.

  • Amic e amat[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 19-12-2004

    jo també tenc un poema amb aquest titol, ja vaig demanar perdó a Ramon Llull ..... no crec que s'enfadi amb nosaltres ...

l´Autor

quinohiveu

96 Relats

61 Comentaris

83120 Lectures

Valoració de l'autor: 7.50

Biografia:
QUI NO HI VEU és un projecte poètic que s'ha desenvolupat en la xarxa per mitjà de l'edició en aquest web, i que es continua desenvolupant en http://www.lamevaweb.info/quinohiveu.

Tots els poemes publicats en aquest web han estat extrets de "teoria del fracàs" i "nu dry" i fragmentàriament de "no et preocupis pas, que em moriré".

Altrament, l'acció segueix la seva via --altres vies-- amb altres reculls, com per exemple amb els ja publicats "per al meu amic", "nu dry (boadas mix)", "lubricidi" (editat a: http://www.valladolidwebmusical.org/escritos/lubricidi) i algun altre que veurà la llum o la fi ben aviat o ben tard.