amb la teva clau

Un relat de: jaumesb

Amb la teva clau
obres el cofre
dels meus tresors.

Els beses,
els alliberes,

els dónes vida.

Comentaris

  • avui et demano la clau....[Ofensiu]
    angie | 23-12-2005

    mestre per a obrir qualsevol porta....

    un poema diví, jaume

    bon nadal i continua trobant paraules precioses que ens facin més humans...

    un petonàs

    angie

  • tresors que tornen a la vida...[Ofensiu]
    Becari | 23-12-2005 | Valoració: 10

    gràcies a la clau màgica d'aquest poema preciós.

    bon nadal

  • Ullets | 23-11-2005 | Valoració: 10

    aquesta clau, és única... t'ho ben juro! de vegades penso que hi ha moltes claus, que poden arribar a obrir la capseta... però realment existeix la clau perfecte, aquella que ens obra una porta, simplement màgica...

  • papallona | 23-11-2005 | Valoració: 10

    Perfecte! Fascinant! Esplèndit! Tu tens la clau del meu plaer, del plaer de poder lleguir la teva poesia, m'encanta, ja t'ho he dit altres vegades, però t'ho torn a dir, em captiva la senzilleza i el significat dels teus versos.
    I aquest poema... és preciós de la manera que dius que ella és qui et fa sentir feliç, que ella és qui et treu el somriure de cada dia... guapíssim!
    Besades!

    Papallona

  • Hola jaume![Ofensiu]
    ROSASP | 10-11-2005

    Una imatge preciosa que porta al bagul del teu interior, allí on hi viuen els tresors més preuats.
    És fantàstic que algú els hi pugui donar vida i deixar-los escampar als quatre vents, cridant la seva joia i bellesa amagada.

    Una clau que evidentment deu estar plena de màgia...

    Petons!

  • NoKia | 10-11-2005

    curt i molt bonic, jaumesb! M'ha agradat! ;)
    Molts petons!!

    NoKia

  • Mmm, ...[Ofensiu]
    OhCapità | 10-11-2005

    poema curt i concís. De lectura ràpida, i fugaç.
    Clar i entenedor, sobren altres tipus de lectures. Quins tresors tens al cofre? Mmm, però ja han estat alliberats, on romanen? Mmm, ...

    OhCapità.

Valoració mitja: 9.5