Amb la llança clavada entra el greix

Un relat de: Gerard Péreulària

Sento les passes de les ombres.
Avui és un dia humit i sento el delit del teu alè al clatell.
No sé definir aquesta sensació és Por? et Perdo?
Tanquem les ferides amb saliva.
Vine, salta i juga escomet la meva pell.
Destrossa el poc que em queda, clava'm la llança si us plau.
És un diàleg o un pensament.
Ets en mi no ho sé diferenciar.
Ets els circ i el pa de la meva vida.
L'aurora amunt la veus quan treus el cap de la cova.
Els ulls brillants de lluna i sang.
La meva sang... M'has devorat.
M'has fet ésser presa. ara sóc esclau de les teves promeses.

Comentaris

  • Amb força![Ofensiu]
    Unaquimera | 16-12-2007 | Valoració: 10

    Davant de les diferents possibilitats que m'ofereix el teu espai, començo per la primera que vas publicar.
    I em sembla que he fet una bona elecció, ja que el que he llegit m'agrada.

    Hi trobo una estranya força interna, concentrada en uns versos molt curts, de tal manera que s'escapa dels mots i em sobta.

    En vista del tast d'avui, tornaré un altre dia a passar per aquí. t'ofereixo també els meus relats per si et ve de gust fer una ullada.

    Aprofito l'ocasió per donar-te la benvinguda a Relats i t'envio una abraçada per celebrar la teva descoberta com autor,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de Gerard Péreulària

Gerard Péreulària

75 Relats

16 Comentaris

52507 Lectures

Valoració de l'autor: 9.44

Biografia:
Vaig néixer un 20 d'octubre a Barcelona. Soc de Sants, català i de la ceba. Em defineixo com a neo-romàntic. Soc de sentiments ferms, estimo l'art, l'amor i l'humor amb un cor de filferros i cotó fluix.

Amb la llança clavada dels sentiments anem vivint l'esperança que és l'amor l'únic camí. Quan comença la Lluita neix la Llibertat...

Llegeix-me, descobreix-me