Adéu, adéu per sempre.

Un relat de: llumfocdestrucció
Ja farà un temps que ens vam conèixer, vas aparèixer a la meva vida d’un dia per l’altre i et duia a tot arreu amb mi. Al principi eres una mica tímid, perquè sempre estaves amb un to pujat vermellós, i em feies molta gràcia perquè n’eress el meu primer. Ara bé, a mesura que passava el temps i els meus amics es van adonar que eres amb mi van començar a fer comentaris a les nostres espatlles. A mida que passava el temps s’anaven fent grans i més grans les mirades que se centraven en tu i els xiuxiuejos a cau d’orella, i jo només era la noia que et posseia, estant en un segon pla. La gent ens mirava malament i era una cosa que no m’agradava, però tampoc estava fent res contranatural. Tant és així que un bon dia vaig decidir donar-te un canvi d’aires, segurament era el teu aspecte el que no agradava. Al principi tot molt bé, però tu sol et descobries de nou i la gent en fuig. Jo ho comprenc, a mesura que passava el temps anaves prenent un aspecte cada cop més deixat i jo també començava a estar-ne una mica molesta, et feies pesat estant enganxat a mi com una lapa les 24h del dia i si hagués sigut per mi ja haguessim acabat amb la historia, però tenia por de fer-me mal a mi mateixa i que la nostra ruptura em deixés una marca de per vida. Vas acabar envellint i inclús algún cop et vaig haver d’eixugar la baba blanquinosa que escupies, fins que finalment, un dia de bon matí al llevar-me, vaig constatar que havies marxat per sempre, deixant una taca de sang al coixí. Adéu per sempre, gra de pus! Fill de puta!

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

llumfocdestrucció

3 Relats

1 Comentaris

838 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00