Actitud...positiva

Un relat de: Joan G. Pons
Una definició:
Actitud es una disposició, sobretot mental, davant situacions, vivències, circumstàncies,, qüestions., i si afegim...
Positiva, una disposició optimista, amb il-lusió.

La il-lusió s'associa amb ganes engrescadores a la ....ACTITUD POSITIVA.

Una bona Actitud Positiva belluga amb força projectes i realitzacions i supera fàcilment, sorpreses, dificultats...

Aquesta mena d'actitud, sap transformar amb positiu o almenys una part, un plantejament o situació mancada de positivitat.

Una actitud positiva aporta, doncs es plena de:
- Confiança
- Il-lusió
- Creativitat
- Dinamisme
- Optimisme
- Motivació

Viure amb, tot compartint, una ACTITUD POSITIVA influeix agradablement en el nostre benestar i creixement personal.

**************************************************

Comentaris

  • no sempre és fàcil[Ofensiu]
    Atlantis | 02-05-2023

    ser positiu. Admiro i agraeixo les persones que o són. Gràcies per la reflexió.

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 01-05-2023

    Hola, Joan: Gràcies pel teu comentari al meu poema La font del meu jardí.
    Cordialment.

  • Necessaria[Ofensiu]
    Prou bé | 01-05-2023

    Per viure en plenitud.
    No surt sol, cal posar-s'hi i persistir!
    Gràcies, per una reflexió més.
    A!b total cordialitat

  • Portes raó amb la definició, que dius. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 30-04-2023

    Un assaig ben plantejat, on l'actitud positiva s'obri a un món de confiança, il·lusió, creativitat, etc.
    (Llig que poses en el relat les paraules "actitud positiva" com si cridares amb veu alta les dues paraules. Això no es posa així, escriure-les normal en minúscula, les paraules, perquè si no fa que vols ressaltar-les.) (Espero que ho entengues).
    Cordialment. Bona nit.

    PERLA DE VELLUT

  • Actitud[Ofensiu]
    Marina i punt | 30-04-2023

    La mirada positiva davant la vida, és una actitud, una manera de ser que no transforma alguns problemes, però afavoreix la manera de viure, la pròpia i dels qui tenim al voltant.

    Salutacions

  • Positivisme[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 30-04-2023

    Actitud positiva i il.lusió van agafades de la mà. No sempre ho aconseguim, però val la pena tenir-ho molt present per afrontar amb èxit qualsevol circumstància.
    Una abraçada Joan
    Rosa.