abanderat del folk rural

Un relat de: kaksi

Guapa! segur que ets guapa!
Una bona frase, escupida a unes sombres llunyanes que circulen entre les tendes.
Riem, pero la gràcia no s'escampa.
Les putes fronteres. Les rialles d'amics onegen com banderes nacionalistes. Som nacionalsites.
De la Nació de la Seguretat. Una tenda plena de sidra dóna la seguretat i la brisa que li cal a la bandera per onejar com una senyora puta.
Sobre els caps tripats dels hippis francesos.
De les hippies franceses i els seus fills rossos. I el seu formatge embolicat ab fulles de morera. Els seus gossos graciosos i pollossos, el so de la flauta mal tocada.

Una mica de tot, ab una seguretat absoluta, caminem de carpa en carpa,
Es separen del grup, per lligar, per perdre's, no sé perquè.
I em sento extrany, i sol, i tripat, i abandonat. Abanderat.
La bandera convertida en calçotets pollosos. Inacabables.

Vaig a la barra. Hi ha sindries: el somni fet realitat i converit en malson que no s'acabarà durant massa hores.
Ja no vull sindries.
Ab els meus calçotets per bandera vaig cap a combregar per la glòria de St. Ramon Ramos o Santos, realment no importa; el de la fundació dels porros.

Estic completament perdut, envoltat pels fantasmes de la meva nació . No és hora de dormir. No és hora de parlar.
No és hora de pensar: Ens ho passem bé.

Som la Nació dels 4 Llepets.


Comentaris

  • Al·leluia[Ofensiu]
    Carles Rebassa | 03-02-2006

    sigui aquesta puta expressió catòlica per celebrar la lectura d'aquests textos. Ja era hora que hi hagués algú amb la força d'un cavall i la mel d'una escorreguda. SALUT!

l´Autor

Foto de perfil de kaksi

kaksi

17 Relats

28 Comentaris

24990 Lectures

Valoració de l'autor: 9.71

Biografia:
l'atzar, el camí, la sort...
"sigue buscando"

No deixis mai de trobar
noves coses que buscar.