A MATEU JOAN I FLORIT, EN MARIÓ DE SANT JOAN

Un relat de: Joan Antoni Estades de Moncaira i Bisbal
Oh tú que tenies clar
que érem de País català !
Tú que volies ujna Pàtria racial !
Tu´que estimabes una Pàtria cultural !
Tú que desijaves una Pàtria actual !
Reposa valent lluitador
en el vas de tos majors
a la vila de qui portaves com cognom
del Sant Patrtó el nom
i t'acompanyi a l'eterna estada
el cant dels segadors
amb la senyera estelada.
Joan Estades de Moncaira i Bisbal

29 d'agost de 2018. Dia de Sant Joan Degollat.

Comentaris

  • Es possible que ningú encara ?[Ofensiu]
    Astut | 06-09-2018 | Valoració: 9

    Jo vos ho tenc a dir ben clar Cavaller. No entenc com encara no hi ha hagut ningú sigui de Mallorca principalment o d'altres indrets de parla que hagi tengut la decencia d'almenys donar-vos una ditada de mèl per aquest preciós poema vostre.

l´Autor

Foto de perfil de Joan  Antoni Estades de Moncaira i Bisbal

Joan Antoni Estades de Moncaira i Bisbal

222 Relats

334 Comentaris

198531 Lectures

Valoració de l'autor: 9.01

Biografia:
Vaig neixer a França on els meus pares havien emigrat i quan tenia tretze anys venguérem a Mallorca d'on procedeix tota la meva nissaga.
A l'hora d'ara ja he passat la setentena d'anys. Per sang, adopció i sobretot convicció em consider mallorqui de socarrel i pet tant de llengua i cultura catalana i ho defensaré sempre. Ho he defensat al setmanari "Sóller" on ja col-laborava de petit visquent el seu fundador JOAN MARQUÉS ARBONA !Pinoi" - d'això han passat ja cinquanta anys. (Ho recordo per si acàs hi ha qui no ho sap o intencionadament ho hagués oblidat) També aquesta ha sigut la meva positura a la "VEU DE SÓLLER) i ja no diguem al quinzenal "L'ESTEL DE MALLORCA" que dirigeix i edita un entusiaste patriota del catalanisme que fuma en pipa com el santjoaner i ex-conserje de nit de l'hotel " Bahía Grande" nomenat Mateu Joan i Florit.
Ah que quedi clar que no sóc ni anti francés ni anti espanyol però sí anti centralista i anti jacobi.