1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Un relat de: paraules mudes

un, dos, tres, quatre, cinc, sis, set, vuit...conto mentres inhalo i a poc a poc expulso l'aire que sembla incapaç de trobar un lloc on habitar dins dels meus pulmons...dos, tres, quatre, cinc, sis, set vuit.

tres, quatre, cinc, sis, set, vuit...mentre em pregunto per què el meu cos ha de posar-se en contra meva quan més el necessito...quatre, cinc, sis, set, vuit perquè l'angoixa em mossega per dins amb ullals de llop i no em deixa anar.

cinc, sis, set, vuit...mentre em pregunto com un granet de sorra d'amagat i a traïció s'ha convertit en una muntanya que ara m'ensorra...sis, set, vuit. però mentre penso i em concetro en respirar trobo un lloc de silenci i m'hi vull quedar.

set, vuit...i dins d'aquesta bombolla hi trobo esperança que tots els obstacles agegantats que ara semblen insescalables parets relliscoses un dia seran només records, puntets foscos que casi no podré recordar. BUIT.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de paraules mudes

paraules mudes

2 Relats

2 Comentaris

1609 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
De pompeiana amb somnis de periodista a desencantada guionista angelina, llegir i escriure, escriure i llegir.

Últims relats de l'autor