GROC - VERD. / VERD - GROC.

Un relat de: La Banyeta del badiu

Groc - verd. Color de llimones, aromàtiques i fresques. Cítric aspre que fa salivera. Només pensar amb els esquitxos de pelar-les, ja t'agafa dentera.
Verd - groc. El dels camps de blat. Verd quan son joves. Groc quan s'estan espigant per segar.
Groc - verd. Groc de tant ros que és el seu cabell llis i estirat, com de nano entremaliat. Verd com els ulls d'un gat tigrat, que treu les ungles quan s'està estireganyant.
Verd - groc. Com les oliveres que donen pau. El fruit sacsejat amb un pal. Les olives al passar-les per la mola li treuen l'ànima que és el seu suc tan preuat.
Groc - verd. Les plomes suaus del canari que cada matí es desperta tot refilant.
Verd - groc. Verd l'esperança, groc la il·lusió. Dos colors, dos matisos, dues maneres de veure el mon.


Comentaris

  • Amb només...[Ofensiu]
    rnbonet | 06-08-2007

    ...dos colors, has 'muntat' tota una simfonia de filosofies. I tot, emprant unes idees senzilles en la forma, però profundes de conceptes.
    Enhorabona.
    Salut i rebolica!

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

180400 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -