POLS DE LLETRES.

Un relat de: La Banyeta del badiu

POLS DE LLETRES

La meva addicció a la "pols de lletres ", em ve des de molt petita. D'ançà que vaig aprendre (gràcies a la tenacitat de la meva mare), que una lletra darrera l'altre deien coses, i sempre molt interessants. Con que sempre he sigut molt tafanera, no he deixat mai d'escorcollar-les, les lletres són molt interessants.
Cada dia necessito la meva dosi de pols de lletres. M'explico: Cada dia volent o sense voler, tinc necessitat de llegir quelcom, poc o molt (depén del mono que tingui ). Les lletres les esmicolo dins del meu cervell i aixó forma ... una pols, pols de lletres, que com que ja està dins del cervell, és una droga molt potent. Directa a la imaginació, cada estona és diferent, a vegades en colors, o en blanc i negre, ràpides, insegures, tremoloses, a vegades estan tant esmicolades que no és poden compondre. És el puzle de les paraules, i estic, a vegades hores, dies, setmanes sense poder escriure res, la pols de lletres segons com bufa el vent de la meva imaginació voleia per l'habitació i no sap sortir-sé'n coherentment per poder relatar una miserable frase que tingui un sentit entenedor.
Sí, reconec que sóc addicte, addicte a la lectura !.


Comentaris

  • Sana addicció[Ofensiu]
    ploma/Núria S. | 13-08-2007 | Valoració: 9

    aquesta. Espero seguir-le cultivant.
    Salut!

  • POLS DE PARAULES[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 07-08-2007 | Valoració: 9

    JO ABANS D'ESCRIURE, NORMALMENT ESCOLTO VIVENCIES DE LA GENT, SOC CAIXERA D'UN SUPERMERCAT DE POBLE, ET PUC ASSEGURAR QUE ALLÀ HO SENTS TOT I DE TOTHOM, AGAFO CADA PARAULA I LA POSO A DINTRE DEL CERVELL, FAIG UNA COMBINACIÓ DE REALISME I FANTASIA I EN SURTEN ELS MEUS RELATS. TOTS SON COSES QUE HAN PASSAT PERÒ AMB UNA DOSI DE FANTASIA. ES DIVERTIT LLEGIR-VOS I SABER QUE TAMBÉ EM LLEGIU ELS RELATAIRES DE RC, UN PETONÀS.

  • jo també..[Ofensiu]
    Lídia Raventós Rigual | 06-08-2007 | Valoració: 9

    jo també en sóc adicte... :D! jejeje

    cada dia avans d'anar a dormir normalment necessito la meva dossi xD jejeje

    petons!

    Lídia!

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

180210 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -