Una guerra de la Xina contra U.S.A

Un relat de: Pages@s
Fa milions i milions enrere els robots van envair la terra, a la Xina en una empresa volien destruir la terra amb els robots.
El director, un senyor molt dolent que es deia Hong Ping Ali, volia destruir Amèrica perquè el director d'una empresa volia fer el mateix. Al cap d’un any, a la Xina van veure robots i drons tirant bombes, va començar la guerra , van estar un any lluitant fins que va quedar un robot per cada part, van lluitar i va guanyar…
La Xina. Perquè hi havia un robot de la Xina amagat i, quan el de U.S.A va matar aquell robot, va sortir i el va matar.




For show contragolpe

Comentaris

  • Tothom perd[Ofensiu]
    Solsona Bot | 01-04-2024

    Un relat bèl·lic. Normalment en una guerra tots hi perden, encara que uns més que uns altres. Esperem que la humanitat algun dia ho entengui.

  • Guerra entre robots[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 21-03-2024

    Esperem que el futur no sigui tan dramàtic com el present, i que les guerres tinguin un final per a tots, humans i robots.

    Rosa.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10184 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.