Una dia normal al meu institut

Un relat de: tibia

Arribo a les 8.25 minuts del mati i em trobo la porta tancada ,llavors vaig amb els meus amics i parlem de tots els temes ,seguidament a les 8.30 apareix un senyor al d'arrera de la porta, es molt alt i prim ,per el que escolto es diu Ferran (Ferran obra la porta que tenim fet)
Arribem a classe i només fem que el gandul fins a les 11.30 es quan podem descansar de l'empanada que ens han fet els professors o de l'avorriment .Hi ha gent que va al pati on poden respirar aire pur o fer algun esports com futbol, bàsquet, etc...., altres que surten a fora al carrer on poden anar al supermercat a comprar l'esmorzar, hi ha una colla en la que alguns cops vaig jo i ens quedem a dins del passadís ,per fer algú divertit com per exemple trencar vidres ,jugar al arrenca cebes, etc...
Des pres del pati torna el terror o perquè entengueu mes , tornem a fer classe ,així fins a les dos del migdia.
Em fi així es un dia normal a la meva escola ,això si, que si em pregunteu un dia mogut de la meva escola no us ho sabria explicar, bueno es que tampoc mai no m'ho he plantejat.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

tibia

5 Relats

6 Comentaris

4736 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00