Una cosa que no s'ha de repetir:la pornografia infantil

Un relat de: L'escriptor mediocre

Certament, no sé per on començar, encara que el tema ja el tinc escollit des de fa un cert temps, però quan començo a realitzar l'esbós totes les idees surten alhora, col·lapsant les vies de sortida de la CPU del meu cervell, obligant-me a reiniciar. Almenys, però, intentaré seguir amb el meu propòsit. Per intentar-ho que no quedi. I ara, per fi, aquest text començarà a agafar la forma adient pel que fa al tema del títol, un tema, certament difícil de tractar, i amb el perill de que les crítiques entenguin que les intencions que he tingut a l'hora d'escriure això es confonguin. A més d'això, és un tema no gaire agradable de tractar, es és que només d'imaginar el que han fet aquells degenerats...
Les violacions i la pornografia infantil.
Per què certes persones han de fer aquestes animalades? I a sobre, escampar-ho pertot? La societat és un conjunt ben ampli de persones que estan obligades a viure juntes, i conseqüentment, han de respectar-se mútuament; llavors per què hi ha gent que trenca amb aquestes normes de convivència? Hi ha tantes preguntes que no rebran mai resposta... A més, tothom, hagi fet el que hagi fet, té uns certs drets fonamentals (encara que ells els hagin violat), cosa que els ensenya que quan la justícia actua, ho fa BÉ, i no trencant lleis i normes com ells.
Comencem, doncs, a repassar els drets de les víctimes: el dret a escollir, i com que aquest és un tema força ampli, anirem al gra, ja que es poden escollir moltes coses, però el tema que vull tractar és el dret d'escollir amb qui mantenir relacions sexuals. Això en els adults, però el cas dels infants és encara pitjor, ja que tal com diu el novè dret fundamental de l'infant: L'infant ha de ser protegit contra formes de negligència, crueltat i explotació. I què sinó crueltat aquests fets, que desgraciadament, al segle XXI, encara ocorren. Si us plau! Som la societat de la informació, la tecnologia, les comunicacions i dels mòbils més petits que un paquet de deu mocadors encara hi ha gent depravada que no entén que aquestes coses no són correctes.
He sentit a dir, en converses, que si es fa això en nens és més abominable que en adults. Trobo que és una frase gens correcta, perquè no diuen els principis de la democràcia que tots tenim els mateixos drets? No són, per tant, els nens els que haurien de tenir els drets dels adults (cosa que faria que la gent cregués que als nens se'ls han tret drets) sinó els adults els que haurien de tenir uns drets equivalents als dels nens.
S'ha d'acabar, però, amb aquests fets horribles, que marquen psicològicament a la gent de per vida, però hem de fer-ho seguint els camins que la democràcia ens ha brindat, i em de confiar en la balança de la justícia, encara que moltes vegades s'inclini injustament cap a la seva banda, i acabarem fent-los tirar enrere. Som una unitat gegant, no ens podem deixar doblegar per pocs que siguin ells.
Ja per acabar, i acabar amb aquesta parrafada (que per cert, m'ha deixat l'ànima tranquil·la), i per deixar clars els objectius d'aquest escrit; s'ha d'acabar amb els horribles fets que han donat lloc a aquestes paraules, paraules que tan de bo no haguessin hagut de sortir del meu llapis de mines, ja que això hagués volgut dir una calma relativa, ja que les paraules incitades per aquest grup, no valen res.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer