Un Somni Ben Estrany

Un relat de: nana_blanca

Avui he tingut un somni molt estrany. Tot pareixia ben real però al final ha resultat ser simplement això, un somni. M'he despert de sobte, sense saber on em trobava. De tot d'una no recordava res, però després, poc a poc, ho he fet...

Em venien imatges terribles al cap: una noia havia estat segrestada per un presoner que havia aconseguit escapar dels guardies de seguretat, l'havia violada i després l'havia deixat tirada gairebé sense vida; també recordo un noi que havia quedat en coma llavors d'intentar suicidar-se perquè quatre "amics" de l'escola li feien la vida impossible. Ara que hi penso, al meu somni també sortien uns polítics que no es posaven d'acord sobre com resoldre la situació d'un atemptat en el centre comercial. I, per si sembla poc, tot això ocorria en un món on, en els telenotícies, no paraven d'informar sobre un canvi climàtic on l'home hi tenia un paper important.
uff! Tanta sort que sols ha estat un somni.

Comentaris

  • precios[Ofensiu]
    *_raneta_* | 31-10-2007 | Valoració: 10

    Hola!

    Després de llegir aquest relat, iconscientment he fet una petita reflexió... m'ha agradat i es mereix el 10!

  • sommni estrany ?[Ofensiu]
    Avet_blau | 28-10-2007 | Valoració: 10

    potser no es tan estrany !
    potser te rampells de realitat,
    els somnis ens porten les engoixes no solucinades,
    la nit els allibera al subsconscient,
    i els records els conectan amb la vida real.

    Avet_blau
    (curiosament jo tambe he penjat
    un somni ben estrany tambe )

  • Què més voldríem, que es tractés d'un malson[Ofensiu]
    Illadestany | 28-10-2007 | Valoració: 10

    Si, ojalà fos un somni. Molt ben trobat. Benvinguda a la web.

Valoració mitja: 10

l´Autor

nana_blanca

1 Relats

4 Comentaris

2004 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Últims relats de l'autor