Un forat en el diari (primera part)

Un relat de: Richy_llibres
Avui he comprat el diari. Hi ha un forat en una pàgina. M’assec en un banc i la gent em mira estrany. S’han fixat en el forat i creuen que estic espiant algú. Però jo encara no ho entenc! Què fa aquest forat? Veig que la pàgina que hi ha el forat, és una pàgina plena d’anuncis. Quin anunci hi havia? I per què l’han tret? Ho haig de descobrir.

Comentaris

  • Bona vesprada Richy_llibres. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 03-11-2023

    Hola, espere que tot et vagi bé. És que veig que et vaig comentar aquest relat "Un forat en el diari", ja t'ho havia comentat el 9 del mes passat i ja estem a 3 de novembre i encara no m'has dit en la meua pàgina "les gràcies". Bo, ja em diràs alguna cosa en la meua pàgina, quan pugues. Gràcies per endavant.
    Cordialment i fins a l'altra.
    Perla de vellut

  • Qualsevol cosa pot ser...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 09-10-2023 | Valoració: 10


    El que hi ha a l'altra part del forat pot ser un anunci o tal volta alguna altra cosa… Inquietant! El resultat… Qui endevina el que hi haurà? Tu mateix…! He he he he…
    Que passes una bona nit, Richy_llibres.
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Intriga en pindoles![Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 26-09-2023 | Valoració: 8

    Ostres, és una pindola d'espies? Quina intriga que ens porta aquest forat al diari, cap a on porta aquest forat? Quins camins obre, a altres dimensions potser, és el diari que atravéssa altres mons i l'anunci arriba des del més enllà i si poguessim ressiguir el camí del forat arribariem a un anunci d'una altra especie a molts mons de distància nostra? Ens obres tot un mòn d'opcions i de camins, on amb quatre ratlles, ens convides a imaginar milers de respostes. Això no ho saben fer la majoria d'escriptor, i menys en tant poques ratlles. Felicitats. Sorprenent.

  • Llegiré [Ofensiu]
    Prou bé | 21-09-2023

    Encuriosida per la segona part.
    Amb total cordialitat

  • Eeeeep![Ofensiu]
    Cesca | 18-09-2023 | Valoració: 10


    Un diari amb un forat... Mmm, això pot donar per molt!

    No ens deixis sense una segona part, eh?

    Molt bo. Un plaer

  • Descobriments pròxims[Ofensiu]

    Bon dia, Richy_llibres:

    Has aconseguit despertar-me la curiositat amb el teu relat per a llegir en el els pròxims dies (espero que continuis la històrieta).
    Despertes incògnites en cada frase i es llegeix de mànera àgil.
    Ànims amb la continuació.

    Salutacions i abraçades,

    Helena

  • Esperant a Godot[Ofensiu]
    MC Vidiella | 14-09-2023

    Original. Fa aparèixer un somriure.

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de Richy_llibres

Richy_llibres

25 Relats

86 Comentaris

5195 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:


Hola, soc en Richy, un escriptor autodidacte.

Tinc un projecte multiplataforma titulat «Els contes d'en Richy» on cada setmana publico a diverses xarxes socials un relat que narro jo mateix. També soc autodidacte a l'hora de narrar.

De fet, m'agrada que el projecte creixi en diferents formats… el tinc en videorelat, audiorelat, en versió text, en fanzine…

I ara també els podeu llegir aquí, i això em fa feliç. Ja que en descobrir aquesta pàgina, m'està agradant molt més penjar-los aquí, perquè els vostres comentaris m'emocionen. S'agraeix molt, de tot cor.


Contacte:

web (novetat!): elscontes.cat
hola@elscontes.cat

xarxes socials:
@Richy_Vidal
@Richy_llibres