Un capvespre de primavera

Un relat de: Wenceslau

Un capvespre de primavera
quan les flors neixen
quan el sol calenta
quan el dia creix
es va gelar el meu cor
i va arribar l'hivern.
Una paraula teva
va ser gel
i el gest
que vas oferir-me
va deixar neu
entre tu i jo.


Comentaris

  • uns instants...[Ofensiu]
    Fada del bosc | 19-04-2010 | Valoració: 10

    Tot comença amb la primavera, les flors... però de sobte arriba el fred...un gest, un moment i tan sols queda la neu...

    M'agrada molt

    La Fada

  • Gràcies[Ofensiu]
    Wenceslau | 19-04-2010

    Gràcies Unaquimera pel comentari que anime a continuar.
    Continuo publicant animat, al menys ho intento.
    Trio poesia, vaig a llegir-la.

  • Tancant el cercle[Ofensiu]
    Unaquimera | 18-04-2010 | Valoració: 10

    Veig que ja han publicat el teu segon capvespre, el de primavera: La seva brevetat em sembla una mida molt adequada a la intensitat que denota!
    Em sembla que d'alguna manera completa l'anterior, el d'hivern, i tanca el cercle d'una relació.

    Espero, però, que no tanqui les teves creacions; espero moltes més i prenc nota que tinc un primer poema pendent de lectura: tornaré, és clar.

    Respecte a les lletres en color que porten a un altre relat, són enllaços i si vols et puc ensenyar com es fan: escriu-me al correu que trobaràs en el meva biografia, ja que aquí és impossible ( s'executen les instruccions i no es poden fer arribar amb claredat).

    Ja que parles de la primavera, em sembla adient oferir-te una lectura que s'hi correspon, per si et ve de gust fer-hi una ullada: es tracta de BATECS i confio en què t'agradarà. Però si prefereixes poesia, i tenint en compte que en la introducció parles de records, t'ofereixo un clam a la memòria, en demanda de pau i descans: Jau! Pots triar, tu mateix... ;-)

    T'envio una abraçada càlida, sense gel ni neu,
    Unaquimera

l´Autor

Wenceslau

4 Relats

17 Comentaris

4097 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99