Ulls cansats

Un relat de: LaraPort
- Vol quelcom senyor?
La pregunta m’agafa totalment desprevingut, obro els ulls i una intensa llum blanca em desvetlla per complet, giro fastiguejat el cap i un gran somriure sem planta a la cara, la vergonya que em provoca l’estat en que es troba al meu rostre es desfà davant d’uns ulls cansats reposats en una dona rossa amb els cabells arreplegats en una cua ara ja desfeta. Segueix somrient; intento pensar una resposta coherent a la pregunta, però el meu cap no aconsegueix formular frase sencera davant d’aquests llavis carnosos dels que no puc apartar la mirada. Activa't, reacciona.
-Què m’ofereixes? –intento respondre amb sorneguera. Baixo la mirada escrutant la seva silueta, les seves cames molsudes i els peus inflamats i rojos d’haver dut aquestes sabates fatals durant hores. Esgotada i sense ganes de seguir-me el joc em respon.
-Una xocolata calenta li anirà molt bé per despertar-se, estem apunt d’aterrar.
Me la serveix amb gràcia. M’acosto la tassa de xocolata fumejant als llavis, el seu sabor amarg m’inunda el paladar i penso, somrient, que molt més amargues son les ganes que tinc d’anar-me’n al llit amb ella.

Comentaris

  • M'Agrada[Ofensiu]
    elmundodelauralopez | 29-05-2017 | Valoració: 9

    Estic amb al Unicorn Gris, molt bo!

  • Melindro[Ofensiu]
    kefas | 13-05-2017

    Penso, i perquè el melindrós no va aprofitar l'oportunitat i, amb la xocolatera excusa, la va convidar a sucar el melindro ?.

    Es que estic llegint el llibre "Pensa en tot el que faries si no estiguessis bloquejat per la por"

  • Molt ben conseguit[Ofensiu]
    unicorn_gris | 11-05-2017 | Valoració: 10

    Una excel.lent descripció d'un moment de la vida, d'un moment rutinari i especial alhora. Espero que li fés bon profit la xocolata. Espero que ens veiem per Relats, LaraPort!!

l´Autor

LaraPort

6 Relats

4 Comentaris

3809 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
1998, Barcelona. 18 anys.