T'enyoro

Un relat de: Ada_67

t'enyoro Roger, T'enyoro... Enyoro cada segon que vaig passar amb tu, cada poema que em llegies a cau d'orella, cada carícia teva que em feia tremolar... Enyoro cada paraula que em deien els teus ulls, cada petó que em regalaves en la obscuritat.... Vull que torni a ser com abans, vull tornar a viure d'aquell somni que feia que cada dia tingués més ganes de viure. Perquè t'enyoro si vas fer-me mal? Perquè aquella dolça felicitat que sentia s'ha tornat amarga? Perquè ja no m'estimes, per tu sol sóc un record borrós que es difumina poc a poc en el oblit, per tu jo no sóc res. Vaig ser molt feliç al teu costat, vas canviar-me la vida completament, vas canviar la meva forma de pensar, vas fer-me una persona millor.... Vaig sentir-me per primer cop estimada, vaig sentir-me feliç de pensar que soc important per algú que m'estima.... Però tot era mentida.... vaig ser estúpida de creure't quan em deies que m'estimaves... Que ens ha passat Roger? ens hem anat distanciant cada cop més, acabant com dos persones totalment desconegudes.... Roger es que ja no sents res? no recordes cada nit que vaig passar al teu costat? no recordes cada vegada que em vas deixar plorar a la teva espatlla? No ho recordes? No cal que ho diguis, se que no vols recordar-ho...

Comentaris

  • Aniversari[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Això,bonica...[Ofensiu]
    Bonhomia | 02-05-2006 | Valoració: 10

    Això només ho cura el temps.

  • Detall per detall...[Ofensiu]
    N | 30-10-2005 | Valoració: 10

    Fantàstic, has explicat a la perfecció un sentiment que ha tingut tantíssima gent al tallar amb la seva parella, però que no massa gent sap expressar. Molt maco, de veritat, i espero que tot vagi millor.

  • T'entenc perfectament[Ofensiu]
    Joan Ferrer Hernando | 14-10-2005 | Valoració: 10

    Ada_67:
    Soc Rosella, però em pots dir Marc, no saps com t'arribe a entendre, a mi fa poc m'han fet el mateix, una noia de Badalon, que es deia Àfrica, 2 anys i mitj junts, d esobte, em digué que m'ha deixat d'estimar, després de pasar-me tot un estiu patint perquè ella estava pensant en la nostra relació.

    T'entenc, i sé de que parle quan et dic que has d etindre fe en el teu cor, perquè aquest tornarà a renaixer, pareixes forta.Quan ella em deixà em vaig refugiar en l'escritura i crec que he fet bones creacions, llegeix-les si vols, ànim, estic amb tu.

    Salut i una abraçada!!

  • Gràcies![Ofensiu]
    Ada_67 | 08-08-2005

    Moltes moltes moltes gràcies!
    M'ha fet molta ilusió que comentesiu el meu relat.
    He llegit alguns dels vostres relats i em sento afalagada de que uns autors com vosaltres em comentessiu!

    Mil i un petons!.

  • L'enyor...[Ofensiu]
    Queca | 02-08-2005

    Crec que és un nom molt dolç per donar cos a un sentiment tant amarg.
    Trobo que per tenir catroze anyets escrius amb molt de sentiment, i potser amb un pél massa de rencor, per ser tan joveneta...
    Si no aprens a oblidar, aviat et veuràs obligada a conviure amb tota la rancúnia i el mal que la vida t'anirà posant a l'esquena, i que et farà caminar encorvada. És això el què vols? Doncs somriu, i pensa que et queda molta vida per endavant, per oblidar, per buidar el teu cor i tornar-lo a omplir-lo tantes vegades... potser més de les que voldirem, però és tan fantàstic sentir totes les emocions que la vida et porta al llarg dels anys...
    El truc per oblidar és somriure a l'adversitat, i tenir un bon lloc on recolzar-se, bons amics, o fins i tot, encara que sembli increïble, la família. Si res d'això no et convenç, pensa que sempre hi haurà algú en aquesta plana pensant en tu.
    Cuida't molt petita, i somriu, no deixis mai de somriure! Que ningú et robi mai l'alegria de viure!!
    Moltíssims petons plens de bones intencions!!

  • US VAU DISTANCIAR ELS DOS?[Ofensiu]
    xavier de Ventolà | 02-08-2005

    He llegit amb atenció el teu escrit, plé de sentiments, de retrets amargs cap a un/a matei/xa.

    Com escrit és un més dels que pot escriure aquell/a que se sent dessenamorat, traït, idiota i imbècil.
    Ens ha passat o tots i continuarà passant mentre el nostre món, civilització benestant, continuï sent això, el primer món.

    Els nens que moren de gana o de sida, no tenen problemes sentimentals, trobar una herba o una gota d´aigua és el seu amor, el seu orgasme.

    Salut

  • Molt bona[Ofensiu]
    gateta | 16-07-2005 | Valoració: 9

    ¡hola! La teva història m'ha arribat al cor.. es molt bona, te molt de sentiment i segur que tothom ha enyorat algú. Jo tincs poemes similars si vols podries llegir-te'ls.. T'ho aconsejo

  • tendre...[Ofensiu]
    Equinozio | 16-07-2005 | Valoració: 10

    M'han copsat aquestes quatre ratlles que ara que estic debil quasi em fan plorar...

    Molt tendre.

    Tothom enyora, i jo tmb.

    Equinozio

Valoració mitja: 9.8

l´Autor

Ada_67

1 Relats

9 Comentaris

2238 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Últims relats de l'autor