Talons

Un relat de: LordNess
Roger, és un exitós publicista que viu a Barcelona, a Catalunya, i treballa per a una important empresa de màrqueting. No obstant això, la seva vida pren un gir inesperat quan és confós per un misteriós grup de persones que el confonen amb un agent secret anomenat "L’Òliba". Roger es veu atrapat en una intriga d'espionatge i es converteix en l'objectiu d'una persecució implacable. Per provar la seva innocència, ha de fugir de la policia catalana i dels misteriosos espies mentre busca respostes en els icònics paisatges de Catalunya. Roger s'embarca en una trepidant carrera a través dels estrets carrerons del Barri Gòtic de Barcelona, és perseguit en el seu cotxe per les sinuoses carreteres de Montserrat i travessa els colorits camps de vinyes del Penedès. També enfronta perills a la impressionant Sagrada Família de Gaudí, on descobreix un secret amagat. Mentre busca la veritat, Roger es troba amb una enigmàtica dona anomenada Carmen, que l'ajuda en la seva fugida. Junts, viatgen a la costa de la Costa Brava, on descobreixen una base secreta en les ruïnes del Castell de Tossa de Mar. Roger enfronta els espies en una emocionant persecució per les muralles del castell i la platja de la famosa localitat. Però la persecució continua i Roger s'endinsa en el Delta de l'Ebre, on és perseguit per terra, mar i aire. Una escena d'acció espectacular té lloc quan Roger és perseguit per un avió mentre navega pels canals del Delta en una llanxa. Les aigües tranquil·les i les àrees humides es converteixen en un escenari emocionant per a la persecució d'alta velocitat. Amb l'ajuda de Carmen, Roger finalment descobreix que els espies estan darrere d'una valuosa informació en un antic monestir a Montserrat( la persona momificada que hi ha al museu). Amb la seva astúcia i habilitats, es enfronta als espies en una èpica confrontació en l'alta muntanya de Montserrat, envoltat de formacions rocoses espectaculars i paisatges de muntanya. Al final, Roger aconsegueix provar la seva innocència, desemmascarar els espies i resoldre el misteri, tot mentre explora els icònics paisatges de Catalunya. La pel·lícula culmina amb una escena emocionant al Park Güell de Gaudí, on Roger i Carmen celebren la seva victòria mentre gaudeixen de les vistes panoràmiques de Barcelona al capvespre.

LordNess*



Comentaris

  • Guió[Ofensiu]
    llpages | 22-08-2023

    Un guió d'acció trepidant, per què no re-escriure'l en format relat? Pots anar lliurant entregues per capítols, que hi ha molta tela per explicar. És una suggerència, perquè trobo que hi ha bona fusta, només falta pulir-la!

  • Podria ser[Ofensiu]
    Prou bé | 22-08-2023

    Si no ho és una bona i trepidant películ·la d'acció.
    Amb total cordialitat