La Granja-Xurreria

Un relat de: LordNess
LA GRANJA-XURRERIA

Jonh Winter va entrar a les 9 en punt en la Granja-Xurreria va pujar per la rampa com cada divendres després de la seva primerenca i injusta jubilació del servei d'intel·ligència, l'agència l'havia situat en un remot i petit poble costaner.-Bon dia- va dir el cambrer amb samarreta vermella i safata en mà que sèrbia la terrassa.-Bon dia- contestar amablement JohnVa entrar al local i es va asseure en el seu tamboret de sempre, dues belles dones servien la barra, les dues amb el pèl a mitja cabellera una més alta que l'altra, mentre un gran home amb uniforme blanc elaborava les porres en una gran tina d'acer inoxidable plena d'oli bullent, la noia més alta només amb mirar a John ja sap el que vol i li serveix la deliciosa xocolata i crida:-Una!!!-El gran home se sent al·ludit, la noia alta li serveix les porres mentre la més baixa cobra als clients a la caixa, de sobte quatre homes amb vestit negre entren en el local, tres davant i un darrere aquest amb barret.-Ja no et pots amagar mes de nosaltres volgut John- va dir amb veu amenaçadora l'home custodiat del barret, els tres homes es van posar en posició d'atac, ipso facto la noia més alta li llança una sucrera hàbilment al capdavant de l'home de la dreta que cau trontollant-se a terra, la més baixa llança una ampolla d'anís del mono en tota la boca al del centre deixant-lo K.O mentre el gran home amb un cullerot ple d'oli bullent li llança als ulls del tercer que cau a terra cridant de dolor, mentre succeeix tota l'acció Jonh resta tranquil assegut en el seu tamboret, quan l'home del barret treu una pistola, tots es tiren a terra, John es gira i diu:-Aquí em tens, però no facis mal a aquesta pobra gent-BOOONNNG!!! Una safetada li dóna per darrere a l'home del barret que cau rodó a terra, el cambrer autor de la gesta li deixa anar:-Aquí no es pot estar si no es consumeix-Jonh es gira mullant la porra a la xocolata i amb mig somriure als llavis diu:-No sé perquè, però m'encanta la xocolata amb porres d'aquesta Granja-Xurreria.Starring: Cambrera alta és Patri, la baixa és Verónica, el gran home és Marcos i el cambrer amb safata és Emi.

LordNess Guest starring

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer