Somni ocult

Un relat de: Isnie
Alguns més i altres menys parlen de tu, casi tothom et coneix i gaudeix de tu, diuen que tens moltes coses bones, et conec molt poc i no entenc perquè encara no t’he trobat i em temo que no sé si et trobaré, tampoc se on buscar-te, et necessito més que mai, un cop més la vida a decidit que no, que no ens podem trobar, que no podem compartir tot el que vull i necessito! Si et trobo, tot acabarà pitjor del que es ara, la vida em priva, em fa callar, em lliga, m’obliga, i em diu el camí que he d’agafar. Cansada de sentir “mai es tard” penso que ho es i molt! simplement vivim en un món que tot ha de ser perfecte quan no es així. Si traspasses aquestes línies que et marquen, ben segur que tot et serà més difícil del que ja es. Tan de bo un dia el meu somni sigui una realitat, un desig complert. Poder traspassar aquestes maleïdes línies per poder viure, respirar, relaxar-me, gaudir-te, descobrir-te... i veure tot el que desconec en tu. M’agradaria despullar tots els meus dubtes i descobrir amb tu el que sempre he somiat.

Comentaris

  • Ocult[Ofensiu]
    Prou bé | 15-03-2023

    És tan ocult i tan íntim que només tu saps què somies! Però potser ens piqui una mica la curiositat!

    M'ha agradat
    Amb total cordialitat

    (PS quan vaig començar a RC uns relataires em van aconsellar un corrector que ara faig servir sempre.
    Languagetool.org/ca es troba a Google i és fàcil d'emprar)

l´Autor

Isnie

4 Relats

5 Comentaris

662 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor