Una vida

Un relat de: Isnie
Una tarda de dissabte i un preciós dia assolellat, on tantes hores queden per passar aquest dia que hauria de ser tant bonic, i on busques sortir d´aquest malson...
Imaginant que podries estar amb aquella persona que tant estimes, o amb aquella persona que fa anys que et va donar tants moments inoblidables, o amb aquell amic que no existeix i que tems que mai existirà, o amb aquella persona que t´agradaria conèixer, i saps que mai podrà ser, o simplement amb aquella persona... una, només una! i cap d´elles no hi és mai.
El cap no para de donar voltes per intentar buscar el que mai has tingut i que ara tant necessites, i no hi ha manera!
La soledat t´ofega per moments, preguntan-te coses que mai ningú creus que les pugui pensar, ja que son tant simples i saps que tothom les té, i et tornes a preguntar, i jo perquè no?  impossible trobar cap resposta!
Atrapada amb una vida on veus que tot es mou, i que no entens perquè la teva no, l´únic que ara es mou es la música que sona, les paraules que vas escrivint i les llàgrimes que van sortint.


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Isnie

4 Relats

5 Comentaris

657 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor