Sol

Un relat de: Filalici

Sol.

A dalt, al cel, és un astre.
A baix, a terra, és un home.

L'un dóna llum i mira,
l'altre veu ombra i plora.

L'un veu el món al voltant, com gira,
l'altre el veu sobre el seu cap, com cau.

L'un és al seu lloc, com sempre,
l'altre s'ha perdut i no es troba.

Són dos, per tant ja no són sol.
Però no deixen de ser, tots dos,
sol i sol.

Comentaris

  • Sol, llum, benestar...[Ofensiu]
    gypsy | 07-09-2006 | Valoració: 10


    kjhhxuuffarrggkkklttyyuhh nnuu kkkwws~~h
    hhgttwwweerbbblupparjjjjxeest, ~~€€@@;
    FFHHKKKAARÑÑOOOPPPSSNGRRHYK,
    SLURRP, GIRAIKKIN, ces't all.

    traducció:

    poema diferent on hi exposes la dualitat home- univers, i aquesta relació que sempre hi és, des de que neixem fins que marxem.

    Mots precisos i ben posats. És tot.


    SMUAKISS


    gypsy

  • Molt imaginatiu[Ofensiu]
    brideshead | 16-03-2006

    Està molt bé aquesta comparació que fas, aquesta simbiologia entre l'astre i l'ésser humà. I a més, sembla que l'astre està bastant més "centrat" que l'home...

    Un poema ben original i, a més, molt ben escrit i amb un rerafons força interessant.

    Gràcies a la teva apreciació al fòrum, he vingut a visitar el teu raconet i m'he trobat amb aquest idea que has desenvolupat molt bé. Felicitats i gràcies!

  • Curiós sí que ho és...[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 10-03-2006 | Valoració: 7

    Està bé el teu relat... Ara, que no entenc molt exactament quin sentit li vols donar.

    Potser vols dir que la soledat no existeix, que sempre tu ets sol, un altre és sol, i sou dos al capdavall?

    Bé, t'afegeixo com a autor preferit. Ja et donaré alguna ullada més, de tranquis.

Valoració mitja: 8

l´Autor

Foto de perfil de Filalici

Filalici

125 Relats

134 Comentaris

99483 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Sempre intentant trobar el camí cap a la "A" de l'Oceà Atlàntic... era petit i no me'n recordo gaire, tampoc tinc els vells exemplars del Cavall Fort, però aquelles historietes m'han quedat com un dels mites de la meva infància.

Per dir quatre paraules de mi: sóc de l'any 77, i sóc enginyer industrial. Escriure m'agrada, tot i que sempre ho he fet bastant esporàdicament. Trobar aquesta web m'anima a fer-ho més, senzillament per passar-ho bé una estona.

També em podeu trobar al meu bloc i al meu recull de haikus



R en Cadena

"La mjesus em va encadenar i jo he passat la cadena a esperitlliure i icarapapallona"

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")